Злива у столиці: міські служби працюють у посиленому режимі над ліквідацією наслідків негоди
У Києві триває злива. Міські служби працюють у посиленому режимі над ліквідацією наслідків негоди. Утім система дощової каналізації не може одразу впоратися, адже не розрахована на таку кількість опадів.
Гідрослужби «Київавтодору» наразі усувають підтоплення на кількох вулицях Голосіївського, Дарницького, Деснянського і Дніпровського районів. А також чергують на місцях можливих підтоплень.
Просимо водіїв бути уважними на дорогах.
Нагадаємо, при підтопленні проїжджої частини чи тротуарів необхідно звертатися до диспетчерської КК «Київавтодор»: 044-284-74-19.
У випадку, якщо дерево впало чи зламалися гілки, необхідно телефонувати до аварійно-диспетчерської служби КО «Київзеленбуд» за номером 044-272-40-18.
Також при падінні дерев чи гілок треба викликати рятувальників: 101 або 044-430-37-13 (телефон КАРС).
При травмуванні людей негайно телефонуйте на 103.
Крім того, можна звертатися до Контактного центру міста Києва:
- за номером: 1551 – зі стаціонарного та мобільного, 044-205-73-37 – з міжміського;
- за допомогою офіційного вебпорталу: https://1551.gov.ua/;
- за допомогою мобільного застосунку «1551»;
- за допомогою чат-ботів Telegram: @Kontaktny_centre_1551_bot або Viber: 1551Official.
Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]