Злива в Києві: міські служби працюють у посиленому режимі над ліквідацією наслідків негоди
У столиці значний дощ. Міські служби працюють у посиленому режимі над ліквідацією наслідків негоди. Утім система дощової каналізації не може одразу впоратися, адже не розрахована на таку кількість опадів.
Гідрослужби «Київавтодору» наразі усувають підтоплення на локаціях в Дарницькому, Оболонському, Святошинському і Соломʼянському районах. А також чергують на місцях можливих підтоплень.
Просимо водіїв бути уважними на дорогах і дотримуватися безпечної дистанції.
Нагадаємо, при підтопленні проїжджої частини чи тротуарів необхідно звертатися до диспетчерської КК «Київавтодор»: 044-284-74-19.
У випадку, якщо дерево впало чи зламалися гілки, необхідно телефонувати до аварійно-диспетчерської служби КО «Київзеленбуд» за номером: 044-272-40-18.
Також при падінні дерев чи гілок треба викликати рятувальників: 101 або 044-430-37-13 (телефон КАРС).
При травмуванні людей негайно телефонуйте на 103.
При несправності світлофорних об’єктів чи дорожніх знаків телефонуйте за номером: 050-387-35-42 (телефон ЦОДР).
Крім того, можна звертатися до Контактного центру міста Києва:
- за номером: 1551 – зі стаціонарного та мобільного, 044-205-73-37 – з міжміського;
- за допомогою офіційного вебпорталу: https://1551.gov.ua/;
- за допомогою мобільного застосунку «1551»;
- за допомогою чат-ботів Telegram: @Kontaktny_centre_1551_bot або Viber: 1551Official.
Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]