Версія для людей із вадами зору

Умови проведення конкурсу на зайняття вакантних посад державної служби категорії «В» у Департаменті з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)

11
березня середа
час проведення 10:00

Відповідно до Закону України «Про державну службу», Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246 у Департаменті з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) оголошено конкурс на зайняття вакантних посад державної служби:

  • державного реєстратора відділу державної реєстрації речових прав на нерухоме майно управління державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (категорія «В») – 1 посада;
  • державного реєстратора відділу державної реєстрації обтяжень речових прав на нерухоме майно та забезпечення реєстраційних процедур управління державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (категорія «В») – 1 посада;
  • державного реєстратора відділу координації реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців управління забезпечення координації районних в місті Києві державних адміністрацій (категорія «В») – 1 посада.

Особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, подає конкурсній комісії Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) через Єдиний портал вакансій державної служби НАДС (https://career.gov.ua) інформацію визначену в умовах проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби.

Оголошення на порталі вакансій НАДС:

https://career.gov.ua/site/view-vacantion?id=20628

https://career.gov.ua/site/view-vacantion?id=20656

https://career.gov.ua/site/view-vacantion?id=20659

УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державного службовця –
державного реєстратора відділу державної реєстрації речових прав на нерухоме майно
управління державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень
Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу
Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (категорія «В»)

Загальні умови

Посадові обов’язки

Державний реєстратор:

  • встановлює відповідність заявлених прав і поданих/отриманих  документів вимогам законодавства, а також відсутність суперечностей між заявленими та вже зареєстрованими речовими правами на нерухоме майно та їх обтяженнями.
  • проводить перевірку документів на наявність підстав для проведення реєстраційних дій, зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав  та їх обтяжень, зупинення державної реєстрації прав, відмови в державній реєстрації прав та прийняття відповідних рішень;
  •  під час проведення державної реєстрації прав, що виникли в установленому законодавством порядку до 1 січня 2013 року, а також під час проведення державної реєстрації прав, які набуваються з прав, що виникли в установленому законодавством порядку до 01 січня 2013 року, обов’язково  запитувати від органів влади, підприємств, установ та організацій, які відповідно до законодавства проводили оформлення та/або реєстрацію прав, інформацію (довідки, засвідчені в установленому законодавством порядку, копії документів тощо), необхідну для такої реєстрації , у разі відсутності доступу до відповідних носіїв інформації, що містять відомості, необхідні для проведення державної реєстрації прав, чи у разі необхідних відомостей в єдиних та державних реєстрах, доступ до яких визначено Законом, та/або у разі, якщо відповідні документи не були подані заявником, крім випадків, коли державна реєстрації прав, похідних від права власності, здійснюється у зв’язку із вчиненням нотаріальної дії та такі документи були надані у зв’язку з вчиненням такої дії;
  • під час проведення реєстраційних дій обов’язкове використання відомостей Державного земельного кадастру та Єдиного реєстру дозвільних документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, відомостей про повернення на доопрацювання, відмову у видачі, скасування та анулювання зазначених документів, а також відомості інших реєстрів (кадастрів), автоматизованих інформаційних систем, держателем (розпорядником, володільцем, адміністратором) яких є державні органи, шляхом безпосереднього доступу до них чи у порядку інформаційної взаємодії з Державним реєстром прав, у тому числі відомості, що містять персональні дані особи;
  • відкриття та/або закриття розділів в Державному реєстрі прав, внесення до відкритого розділу або спеціального розділу Державного реєстру прав відповідних відомостей про речові права на нерухоме майно та їх обтяження, про об’єкти та суб’єктів таких прав;
  • прийняття/отримання документів для державної реєстрації прав, формування та реєстрація заяви в базі даних заяв;
  • виготовлення електронних копій документів, поданих у паперовій формі, та розміщення їх у реєстраційній справі в електронній формі у відповідному розділі Державного реєстру прав (у разі якщо такі копії не були виготовлені під час прийняття документів за заявами у сфері державної реєстрації прав);
  • формування за допомогою Державного реєстру прав документів за результатом розгляду заяв у сфері державної реєстрації прав;
  • здійснення інших повноважень, передбачених чинним Законодавством.

Умови оплати праці

1) посадовий оклад - 5500,00 гривень на місяць;

2) надбавки, доплати, премії та компенсації – відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу» та постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів».  

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Безстроково.

Перелік документів необхідний для участі в конкурсі, та строк їх подання

 

Особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, подає  конкурсній комісії через Єдиний портал вакансій державної служби НАДС https://career.gov.ua/ таку інформацію:

1) заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади за формою згідно з додатком 2 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року  № 246 (далі – Порядок);

2) резюме за формою згідно з додатком 21 до Порядку, в якому обов’язково зазначається така інформація:

  • прізвище, ім’я, по батькові кандидата;
  • реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;
  • підтвердження наявності відповідного ступня вищої освіти;
  • підтвердження рівня володіння державною мовою;
  • відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах;

3) заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;

Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткову інформацію, яка підтверджує відповідність встановленим вимогам, зокрема стосовно попередніх результатів, досвіду роботи, професійних компетентностей, репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).

Інформація приймається до 18.00  05 березня 2020 року.

Додаткові (необов’язкові) документи

Заява щодо забезпечення розумним пристосуванням за формою згідно з додатком  3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 №246 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 05.06. 2019 №462)

Місце, час та дата проведення конкурсу

м. Київ, вул. Студентська, 7, 

проведення конкурсу 11 березня  2020 року о 10:00 год.

За рішенням конкурсної комісії дата та час можуть бути змінені, про що конкурсантів буде повідомлено додатково.

Прізвище, ім’я та по батькові номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Вдовіченко Світлана Олександрівна

489-87-82

kadrydpr@gmail.com

Кваліфікаційні вимоги

1.       Освіта

Вища освіта, не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра за спеціальністю «Правознавство»

2.       Досвід роботи

Стаж роботи у сфері права не менше трьох років або на посаді державного реєстратора чи виконання функцій державного реєстратора не менше одного року.

Успішне проходження спеціальної перевірки діяльності державного реєстратора в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осію-підприємців та громадських формувань в порядку здійснення контролю, визначеному Кабінетом Міністрів України (для осіб, які до призначення на посаду державного реєстратора або виконання функцій державного реєстратора виконували функції державного реєстратора, перебуваючи у трудових відносинах  з іншим суб’єктом державної реєстрації)

3.       Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою

Вимоги до компетентності

Вимога

Компоненти вимоги

1. Уміння працювати з комп’ютером (рівень користувача) 

  • досвідчений користувач Microsoft Office;
  • навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет;
  • знання сучасних технологій з електронного урядування, вільне користування системами інформаційно-правового забезпечення та іншими інформаційно-телекомунікаційними технологіями;
  • вміння використовувати інформацію Єдиних та Державних реєстрів.

2. Необхідні ділові якості

  • здатність концентруватись на деталях;
  • навички контролю;
  • аналітичні здібності;
  • оперативність;
  • уміння визначати пріоритети;
  • навички розв’язання проблем.

3. Необхідні особистісні якості

  • дисциплінованість;
  • комунікабельність;
  • відповідальність;
  • емоційна стабільність;
  • ініціативність;
  • вміння працювати в стресових ситуаціях.

Професійні знання

Вимога

Компоненти вимоги

1. Знання

законодавства

  • Конституція України;
  • Закон України «Про державну службу»;
  • Закон України «Про запобігання корупції».

2. Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)

 

Законів України:

«Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»;

«Про захист персональних даних»;

«Про доступ до публічної інформації».

Постанов Кабінету Міністрів України:

«Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»;

«Порядок ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно».

Накази Міністерства юстиції України з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно.

Інших нормативних документів, що стосуються державної служби та органів виконавчої влади.

УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державного службовця –
державного реєстратора відділу державної реєстрації обтяжень речових прав на нерухоме майно та забезпечення реєстраційних процедур
управління державної реєстрації речових прав на нерухоме майно  та їх обтяжень
Департаменту  з питань реєстрації виконавчого органу
Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (категорія «В»)

Загальні умови

Посадові обов’язки

Державний реєстратор:

  • встановлює відповідність заявлених прав і поданих/отриманих  документів вимогам законодавства, а також відсутність суперечностей між заявленими та вже зареєстрованими речовими правами на нерухоме майно та їх обтяженнями.
  • проводить перевірку документів на наявність підстав для проведення реєстраційних дій, зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав  та їх обтяжень, зупинення державної реєстрації прав, відмови в державній реєстрації прав та прийняття відповідних рішень;
  • під час проведення державної реєстрації прав, що виникли в установленому законодавством порядку до 1 січня 2013 року, а також під час проведення державної реєстрації прав, які набуваються з прав, що виникли в установленому законодавством порядку до 01 січня 2013 року, обов’язково  запитувати від органів влади, підприємств, установ та організацій, які відповідно до законодавства проводили оформлення та/або реєстрацію прав, інформацію (довідки, засвідчені в установленому законодавством порядку, копії документів тощо), необхідну для такої реєстрації , у разі відсутності доступу до відповідних носіїв інформації, що містять відомості, необхідні для проведення державної реєстрації прав, чи у разі необхідних відомостей в єдиних та державних реєстрах, доступ до яких визначено Законом, та/або у разі, якщо відповідні документи не були подані заявником, крім випадків, коли державна реєстрації прав, похідних від права власності, здійснюється у зв’язку із вчиненням нотаріальної дії та такі документи були надані у зв’язку з вчиненням такої дії;
  • під час проведення реєстраційних дій обов’язкове використання відомостей Державного земельного кадастру та Єдиного реєстру дозвільних документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, відомостей про повернення на доопрацювання, відмову у видачі, скасування та анулювання зазначених документів, а також відомості інших реєстрів (кадастрів), автоматизованих інформаційних систем, держателем (розпорядником, володільцем, адміністратором) яких є державні органи, шляхом безпосереднього доступу до них чи у порядку інформаційної взаємодії з Державним реєстром прав, у тому числі відомості, що містять персональні дані особи;
  • відкриття та/або закриття розділів в Державному реєстрі прав, внесення до відкритого розділу або спеціального розділу Державного реєстру прав відповідних відомостей про речові права на нерухоме майно та їх обтяження, про об’єкти та суб’єктів таких прав;
  • прийняття/отримання документів для державної реєстрації прав, формування та реєстрація заяви в базі даних заяв;
  • виготовлення електронних копій документів, поданих у паперовій формі, та розміщення їх у реєстраційній справі в електронній формі у відповідному розділі Державного реєстру прав (у разі якщо такі копії не були виготовлені під час прийняття документів за заявами у сфері державної реєстрації прав);
  • формування за допомогою Державного реєстру прав документів за результатом розгляду заяв у сфері державної реєстрації прав;
  • забезпечення реєстраційних процедур та здійснення інших повноважень, передбачених чинним Законодавством.

Умови оплати праці

4) посадовий оклад - 5500,00 гривень на місяць;

5) надбавки, доплати, премії та компенсації – відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу» та постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів».  

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Безстроково.

Перелік документів необхідний для участі в конкурсі, та строк їх подання

 

Особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, подає  конкурсній комісії через Єдиний портал вакансій державної служби НАДС https://career.gov.ua/ таку інформацію:

1) заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади за формою згідно з додатком 2 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року  № 246 (далі – Порядок);

2) резюме за формою згідно з додатком 21 до Порядку, в якому обов’язково зазначається така інформація:

  • прізвище, ім’я, по батькові кандидата;
  • реквізити   документа,   що   посвідчує особу  та підтверджує громадянство України;
  • підтвердження  наявності  відповідного  ступня вищої освіти;
  • підтвердження   рівня   володіння   державною мовою;
  • відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах;

6) заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;

Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткову інформацію, яка підтверджує відповідність встановленим вимогам, зокрема стосовно попередніх результатів, досвіду роботи, професійних компетентностей, репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).

Інформація приймається до 18.00  05 березня 2020 року.

Додаткові (необов’язкові) документи

Заява щодо забезпечення розумним пристосуванням за формою згідно з додатком  3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 №246 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 05.06. 2019 №462)

Місце, час та дата проведення конкурсу

м. Київ, вул. Студентська, 7, 

проведення конкурсу 11 березня  2020 року о 10:00 год.

За рішенням конкурсної комісії дата та час можуть бути змінені, про що конкурсантів буде повідомлено додатково.

Прізвище, ім’я та по батькові номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Вдовіченко Світлана Олександрівна

489-87-82

kadrydpr@gmail.com

Кваліфікаційні вимоги

4.       Освіта

Вища освіта, не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра за спеціальністю «Правознавство»

5.       Досвід роботи

Стаж роботи у сфері права не менше трьох років або на посаді державного реєстратора чи виконання функцій державного реєстратора не менше одного року.

Успішне проходження спеціальної перевірки діяльності державного реєстратора в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осію-підприємців та громадських формувань в порядку здійснення контролю, визначеному Кабінетом Міністрів України (для осіб, які до призначення на посаду державного реєстратора або виконання функцій державного реєстратора виконували функції державного реєстратора, перебуваючи у трудових відносинах  з іншим суб’єктом державної реєстрації)

6.       Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою

Вимоги до компетентності

Вимога

Компоненти вимоги

1. Уміння працювати з комп’ютером (рівень користувача) 

  • досвідчений користувач Microsoft Office;
  • навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет;
  • знання сучасних технологій з електронного урядування, вільне користування системами інформаційно-правового забезпечення та іншими інформаційно-телекомунікаційними технологіями;
  • вміння використовувати інформацію Єдиних та Державних реєстрів.

2. Необхідні ділові якості

  • здатність концентруватись на деталях;
  • навички контролю;
  • аналітичні здібності;
  • оперативність;
  • уміння визначати пріоритети;
  • навички розв’язання проблем.

3. Необхідні особистісні якості

  • дисциплінованість;
  • комунікабельність;
  • відповідальність;
  • емоційна стабільність;
  • ініціативність;
  • вміння працювати в стресових ситуаціях.

Професійні знання

Вимога

Компоненти вимоги

1. Знання

законодавства

  • Конституція України;
  • Закон України «Про державну службу»;
  • Закон України «Про запобігання корупції».

2. Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)

 

Законів України:

«Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»;

 «Про захист персональних даних»;

«Про доступ до публічної інформації».

Постанов Кабінету Міністрів України:

«Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»;

«Порядок ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно».

Накази Міністерства юстиції України з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно.

Інших нормативних документів, що стосуються державної служби та органів виконавчої влади.

УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державного службовця –
державного реєстратора відділу координації реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців управління забезпечення координації
районних в місті Києві державних адміністрацій Департаменту з питань реєстрації
виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (категорія «В»)

Загальні умови

Посадові обов’язки

Державний реєстратор:

  • приймає документи з питань державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців;
  • перевіряє документи на наявність підстав для зупинення розгляду документів;
  • перевіряє документи на наявність підстав для відмови у державній реєстрації;
  • проводить реєстраційні дії (у тому числі з урахуванням принципу мовчазної згоди) за відсутності підстав для зупинення розгляду документів та відмови у державній реєстрації шляхом внесення запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі - Єдиний державний реєстр);
  • веде Єдиний державний реєстр та реєстраційних справ;
  • надає в установленому порядку та у випадках, передбачених Законом України «Про виконавче провадження», інформацію органу державної виконавчої служби або приватному виконавцю.  Здійснює інші повноваження, передбачені Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань»;
  • забезпечує захист персональних даних та,  в межах своїх повноважень,  реалізацію державної політики щодо захисту інформації з обмеженим доступом;
  • бере участь у підготовці пропозицій щодо удосконалення роботи з надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців;
  • інформаційних та аналітичних матеріалів щодо надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців;
  • здійснює систематичний аналіз законодавчої бази з питань державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців.

Умови оплати праці

7) посадовий оклад - 5500,00 гривень на місяць;

8) надбавки, доплати, премії та компенсації – відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу» та постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів».

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Безстроково

Перелік інформації, необхідної для участі в конкурсі, та строк їх подання

 

Особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, подає  конкурсній комісії через Єдиний портал вакансій державної служби НАДС https://career.gov.ua/ таку інформацію:

1) заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади за формою згідно з додатком 2 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року  № 246 (далі – Порядок);

2) резюме за формою згідно з додатком 21 до Порядку, в якому обов’язково зазначається така інформація:

  • прізвище, ім’я, по батькові кандидата;
  • реквізити   документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;
  • підтвердження наявності відповідного ступня вищої освіти;
  • підтвердження рівня володіння державною мовою;
  • відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах;

9) заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;

Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткову інформацію, яка підтверджує відповідність встановленим вимогам, зокрема стосовно попередніх результатів, досвіду роботи, професійних компетентностей, репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).

Інформація приймається до 18.00  05 березня 2020 року.

Додаткові (необов’язкові) документи

Заява щодо забезпечення розумним пристосуванням за формою згідно з додатком  3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 №246 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 05.06. 2019 №462).

Місце, час та дата проведення конкурсу

м. Київ, вул. Студентська, 7, 

11 березня 2020 року  о 10:00 год.

За рішенням конкурсної комісії дата та час можуть бути змінені, про що конкурсантів буде повідомлено додатково.

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Вдовіченко Світлана Олександрівна

489-87-82

kadrydpr@gmail.com

Кваліфікаційні вимоги

7.     Освіта

     Вища, не нижче ступеня молодший бакалавр або бакалавр

8.     Досвід роботи

Стаж роботи у сфері права не менше трьох років або на посаді державного реєстратора чи виконання функцій державного реєстратора не менше одного року.

Успішне проходження спеціальної перевірки діяльності державного реєстратора в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осію-підприємців та громадських формувань в порядку здійснення контролю, визначеному Кабінетом Міністрів України (для осіб, які до призначення на посаду державного реєстратора або виконання функцій державного реєстратора виконували функції державного реєстратора, перебуваючи у трудових відносинах  з іншим суб’єктом державної реєстрації).

9.     Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою

Вимоги до компетентності

Вимога

Компоненти вимоги

1. Уміння працювати з комп’ютером (рівень користувача) 

  • досвідчений користувач Microsoft Office;
  • навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет;
  • знання сучасних технологій з електронного урядування, вільне користування системами інформаційно-правового забезпечення та іншими інформаційно-телекомунікаційними технологіями;
  • вміння використовувати інформацію Єдиних та Державних реєстрів.

2. Необхідні ділові якості

  • здатність концентруватись на деталях;
  • навички контролю;
  • аналітичні здібності;
  • оперативність;
  • навички розв’зання проблем.

3. Необхідні особистісні якості

  • дисциплінованість;
  • комунікабельність;
  • відповідальність;
  • ініціативність;
  • вміння працювати в стресових ситуаціях.

Професійні знання

Вимога

Компоненти вимоги

1. Знання

законодавства

  • Конституція України;
  • Закон України «Про державну службу»;
  • Закон України «Про запобігання корупції».

2. Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)

 

Законів України:

«Про місцеве самоврядування в Україні»;

«Про звернення громадян»;

«Про електронні документи та електронний документообіг»;

«Про захист персональних даних»;

«Про доступ до публічної інформації».

«Про державну реєстрацію юридичних осіб,  фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»;

Накази Міністерства юстиції України з питань державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

Інші нормативно-правові акти Київської міської ради, виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) пов’язані з компетенцією Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту support.web@kyivcity.gov.ua