Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Умови проведення конкурсу на зайняття вакантної посади заступника директора Департаменту – начальника управління охорони об’єктів культурної спадщини та історичного середовища Департаменту охорони культурної спадщини виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)

07
грудня п'ятниця
час проведення 10:00

Загальні умови

Посадові обов’язки

Заступник директора Департаменту – начальник управління охорони об’єктів культурної спадщини та історичного середовища Департаменту охорони культурної спадщини виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) очолює відповідне управління, основним завданням якого є:

забезпечення реалізації державної політики, національних пріоритетів і світових стандартів в сфері охорони культурної спадщини Києва;

забезпечення захисту, охорони та збереження і відповідного використання об’єктів археологічної спадщини.

Заступник директора Департаменту – начальник управління охорони об’єктів культурної спадщини та історичного середовища Департаменту охорони культурної спадщини виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) безпосередньо забезпечує:

виконання Закону України «Про охорону культурної спадщини», здійснення всіх повноважень відповідно до законодавства у сфері охорони культурної спадщини;

видання розпоряджень та приписів щодо охорони пам’яток місцевого значення, припинення робіт на пам’ятках, їх територіях та в зонах охорони, якщо ці роботи проводяться без затверджених або погоджених з відповідним органом охорони культурної спадщини програм та проектів, передбачених законодавством про охорону культурної та археологічної спадщини дозволів або з відхиленням від них;

видання дозволів на проведення робіт на пам’ятках місцевого значення (крім пам’яток археології), їх територіях та в зонах охорони, на щойно виявлених об’єктах культурної спадщини, реєстрацію дозволів на проведення археологічних розвідок, розкопок, надання  відповідних дозволів на відновлення земляних робіт;

погодження реклами та розміщення вивісок на об’єктах культурної спадщини в межах зон охорони цих об’єктів;

видання розпоряджень та приписів щодо охорони пам’яток місцевого значення, припинення робіт на пам’ятках, їхніх територіях в зонах охорони, якщо ці роботи ведуться всупереч установленому законодавством порядку, у разі виробничої необхідності;

призначення відповідних охоронних заходів щодо пам’яток місцевого значення та їх територій у разі виникнення загрози їх руйнування або пошкодження внаслідок дії природних факторів або проведення будь-яких робіт;

в межах наданих повноважень погодження документів, що стосуються питань охорони культурної спадщини.

Умови оплати праці

1) посадовий оклад – 9000,00 гривень, відповідно до Схеми посадових окладів на посадах державної служби за групами оплати праці з урахуванням юрисдикції державних органів у 2018 році, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 № 15 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 25 січня 2018 № 24);

2) надбавки, доплати та премії – передбачені Законом України «Про державну службу».

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Відповідно до частини першої статті 34 Закону України «Про державну службу» призначення на посаду здійснюється безстроково.

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

 

 Особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, подає (особисто або поштою) конкурсній комісії такі документи:

1) копію паспорта громадянина України;

2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмову заяву, в якій повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;

4) копію (копії) документа (документів) про освіту;

5) оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою;

6) заповнену особову картку встановленого зразка;

7) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік (надається у вигляді роздрукованого примірника заповненої декларації на офіційному веб-сайті НАЗК);

8) заяву про відсутність заборгованості зі сплати аліментів на утримання дитини, сукупний розмір якої перевищує суму відповідних платежів за шість місяців з дня пред'явлення виконавчого документа до примусового виконання;

Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткові документи стосовно досвіду роботи, професійної компетентності і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації та інші).

Особа з інвалідністю, яка бажає взяти участь у конкурсі та потребує у зв'язку з цим розумного пристосування, подає заяву (за формою) про забезпечення в установленому порядку розумного пристосування.

Документи приймаються до 18.00 04 грудня 2018 року

Місце, час та дата проведення конкурсу

м. Київ, вул. Спаська, 12, 07 грудня 2018 року о 10.00.

Прізвище, ім’я та по батькові номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Литвиненко Наталія Петрівна, +38 (044) 425-92-71, [email protected]

Кваліфікаційні вимоги

1.  Освіта

Присвоєно ступінь вищої світи не нижче магістра.

2.  Досвід роботи

Досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років.

3.  Володіння державною мовою

 Вільне володіння державною мовою

Вимоги до компетентності

Вимога

Компоненти вимоги

1.   Ділові якості

- організаторські здібності;

- навички управління;

- навички контрою;

- лідерські якості;

- вміння визначати пріоритети;

- вміння аргументовано доводити власну точку зору;

 

 

2.   Уміння працювати 
з комп’ютером 

досвідчений користувач Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint),  навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет, знання сучасних технологій з електронного урядування, вільне користування інформаційно-телекомунікаційними технологіями.

3.   Особистісні якості

- відповідальність;

- ініціативність;

- комунікабельність;

- дисциплінованість;

- контроль емоцій

Професійні знання

Вимога

Компоненти вимоги

1. Знання законодавства

Знання:

Конституції України,

  законів України:

  «Про державну службу»,

  «Про запобігання корупції»

2. Знання спеціального  законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)

Знання:

Конвенції про охорону всесвітньої культурної і природної спадщини,

Кодексу України про адміністративні правопорушення;

законів України:

«Про охорону культурної спадщини»,

«Про охорону археологічної спадщини»,

«Про адміністративні послуги»,

«Про столицю України – місто-герой Київ»,

«Про місцеві державні адміністрації»,

«Про місцеве самоврядування в Україні»,    

«Про доступ до публічної інформації»,

«Про звернення громадян»,

«Про громадські об'єднання»;

Положення про Департамент охорони культурної спадщини виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), затвердженого розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 07 березня 2018 року № 381;

нормативно-правових актів щодо охорони культурної спадщини та археологічної спадщини.

 

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]