Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Умови проведення конкурсу у Департаменті з питань державного архітектурно-будівельного контролю міста Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)

14
липня середа
час проведення 10:00

ЗАТВЕРДЖЕНО
наказ Департаменту з питань
державного архітектурно-будівельного
контролю міста Києва
виконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
від 06.07.2021 № 776

 Умови
проведення конкурсу на посаду заступника директора Департаменту з питань державного архітектурно-будівельного
контролю міста Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
(категорія «Б») 00014ДАБК

Загальні умови

 

Посадові обов’язки

Заступник директора Департаменту з питань державного архітектурно-будівельного контролю міста Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації):

1. Координує питання:

здійснення відповідно до законодавства державного архітектурно-будівельного контролю у місті Києві щодо об’єктів, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними (СС1) та середніми (СС2) наслідками;

взаємодії з правоохоронними органами з питань, що належать до компетенції підпорядкованих структурних підрозділів;

підготовки пропозицій щодо вдосконалення законодавства з питань, що належать до компетенції підпорядкованих структурних підрозділів;

прийняття в експлуатацію об’єктів, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) наслідками шляхом видачі (відмови у видачі) сертифіката.

2. Забезпечує здійснення контролю за виконанням вимог приписів, виданих посадовими особами Департаменту.

3.Аналізує та узагальнює результати здійснення державного архітектурно-будівельного контролю.

4. Вживає заходи щодо інформаційного забезпечення Департаменту, проводить роботу із засобами масової інформації, визначає зміст та час проведення інформаційних заходів з питань, віднесених до компетенції Департаменту.

5. Забезпечує здійснення заходів щодо запобігання і протидії корупції.

6. Забезпечує організацію роботи з охорони праці та протипожежної безпеки.

7. Забезпечує виконання доручень Київського міського голови, першого заступника та заступників голови Київської міської державної адміністрації відповідно до розподілу обов’язків.

8. Забезпечує підготовку планів та узагальнення показників роботи підпорядкованих структурних підрозділів.

9. Приймає участь у розробленні проектів нормативно-правових актів з питань, що належать до компетенції підпорядкованих структурних підрозділів.

10. Забезпечує організацію та участь у нарадах, семінарах, засіданнях та інших заходах, що організовуються для розгляду питань, що відносяться до компетенції підпорядкованих структурних підрозділів.

11. Забезпечує організацію роботи з інформування працівників Департаменту про актуальні проблеми державної політики у сфері державного архітектурно-будівельного контролю.

12. Розглядає в межах своїх повноважень кореспонденцію, яка надходить до Департаменту, та накладає відповідні резолюції щодо виконання документів.

13. Розглядає, візує та підписує, в межах своїх посадових обов’язків вихідну кореспонденцію Департаменту.

14. Здійснює особистий прийом громадян та представників юридичних осіб з питань, віднесених до компетенції підпорядкованих структурних підрозділів.

15. Здійснює в установленому порядку співпрацю з іншими структурними підрозділами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), з міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, районними в місті Києві державними адміністраціями, підприємствами, установами і організаціями всіх форм власності з питань, що належать до компетенції підпорядкованих структурних підрозділів.

16. Забезпечує організацію роботи з виконання інших функцій, пов’язаних із діяльністю Департаменту, та окремих доручень директора Департаменту.

Умови оплати праці

- посадовий оклад відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Про умови оплати праці працівників державних органів» (зі змінами), інші виплати відповідно до штатного розпису;

- надбавка до посадового окладу за ранг;

- інші надбавки, доплати та премії відповідно до статті 50, 52 Закону  України «Про державну службу».

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

До фактичного виходу на роботу, основного працівника, який перебуває у відпустці по догляду за дитиною, до досягнення нею трирічного віку (декрет).

Перелік інформації, необхідної для участі в конкурсі, та строк їх подання

1) заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади за формою згідно з додатком 2 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246 (зі змінами) (далі – Порядок);

2) резюме за формою згідно з додатком 21, в якому обов’язково зазначається така інформація:

- прізвище, ім’я, по батькові кандидата;

- реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;

- підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти;

- підтвердження рівня вільного володіння державною мовою;

- відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах у відповідній сфері, визначеній в умовах конкурсу, та на керівних посадах (за наявності відповідних вимог);

3) заяву, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;

Якщо особою, яка бажає взяти участь у конкурсі, незалежно від обставин подано декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік, її повторне подання не вимагається.

Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткову інформацію, яка підтверджує відповідність встановленим вимогам, зокрема стосовно попередніх результатів тестування, досвіду роботи, професійних компетентностей, репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).

На електронні документи, що подаються для участі у конкурсі, накладається кваліфікований електронний підпис кандидата.

Особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, подає конкурсній комісії інформацію через Єдиний портал вакансій державної служби за посиланням https://career.gov.ua/.

Інформація для участі у конкурсі приймається

до 17 год. 00 хв. 13 липня 2021 року.

Додаткові (необов’язкові) документи

заява щодо забезпечення розумним пристосуванням за формою згідно з додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби

Дата і час початку проведення тестування кандидатів

Місце та спосіб проведення розв'язання ситуаційних завдань

Місце та спосіб проведення співбесіди

14 липня 2021року о 10:00

Проведення тестування дистанційно, шляхом використання  кандидатом комп’ютерної техніки та підключення через особистий кабінет на Єдиному порталі вакансій державної служби.

м. Київ, вул. Хрещатик, 32-а (за фізичної присутності кандидатів).

Про дату і час проведення розв'язання ситуаційних завдань учасники конкурсу будуть повідомлені додатково

Співбесіда - м. Київ, вул. Хрещатик, 32-а

Про дату, час та спосіб проведення співбесіди кандидатів буде повідомлено додатково.

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Черепинець Ірина Олексіївна
202 77 60
[email protected]

Кваліфікаційні вимоги

Вимога

Компоненти вимоги

1.

Освіта

Вища освіта за освітнім ступенем не нижче магістра, спеціаліста.

2.

Досвід роботи

Досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби  в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років

3.

Володіння мовами

вільне володіння державною мовою

Вимоги до компетентності

Вимога

Компоненти вимоги

1.

Досягнення результатів

Здатність до чіткого бачення результату діяльності;

Вміння фокусувати зусилля для досягнення результату діяльності;

Вміння запобігати та ефективно долати перешкоди.

2.

Аналітичні здібності

здатність до логічного мислення, узагальнення, конкретизації, розкладання складних питань на складові, виділяти головне від другорядного, виявляти закономірності;

вміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки;      

вміння аналізувати інформацію та робити висновки, критично оцінювати ситуації, прогнозувати та робити власні умовиводи.

3.

Відповідальність

усвідомлення важливості якісного виконання своїх посадових обов’язків з дотриманням строків та встановлених процедур;

усвідомлення рівня відповідальності під час підготовки та прийняття рішень, готовність нести відповідальність за можливі наслідки реалізації таких рішень;

здатність брати на себе зобов’язання, чітко їх дотримуватись і виконувати.

4.

Комунікація та взаємодія

вміння визначати заінтересовані і впливові сторони та розбудовувати партнерські відносини;

здатність ефективно взаємодіяти – дослухатися, сприймати та викладати думку;

вміння публічно виступати перед аудиторією;

здатність переконувати інших за допомогою аргументів та послідовної комунікації.

5.

Цифрова грамотність

вміння використовувати комп’ютерні пристрої, базове офісне та спеціалізоване програмне забезпечення для ефективного виконання своїх посадових обов’язків;

вміння використовувати сервіси інтернету для ефективного пошуку потрібної інформації; вміння перевіряти надійність джерел і достовірність даних та інформації в цифровому середовищі;

здатність працювати з документами в різних цифрових форматах;

зберігати, накопичувати, впорядковувати, архівувати цифрові ресурси та дані різних типів;

здатність уникати небезпек в цифровому середовищі, захищати особисті та конфіденційні дані;

вміння використовувати електронні реєстри, системи електронного документообігу та інші електронні урядові системи для обміну інформацією, для електронного листування в рамках своїх посадових обов’язків; вміння користуватись кваліфікованим електронним підписом (КЕП);

здатність використовувати відкриті цифрові ресурси для власного професійного розвитку.

Професійні знання

Вимога

Компоненти вимоги

 

1.

Знання законодавства

Знання:

Конституції України;

Закону України «Про державну службу»;

Закону України «Про запобігання корупції» та іншого законодавства

2.

Знання законодавства у сфері

Знання:

Цивільного кодексу України;

Господарського кодексу України;

Цивільного процесуального кодексу України;

Господарського процесуального кодексу України;

Кодексу адміністративного судочинства України;

Законів України:

«Про регулювання містобудівної діяльності» «Про архітектурну діяльність», «Про судовий збір», «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації», «Про інформацію», «Про державну службу», «Про запобігання корупції», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про місцеві державні адміністрації», «Про столицю України – місто-герой Київ».

Умови
проведення конкурсу на посаду начальника інспекційного відділу № 2
управління контролю за будівництвом Департаменту з питань державного архітектурно-будівельного
контролю міста Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
(категорія «Б») 00015ДАБК

Загальні умови

 

Посадові обов’язки

 

Начальник інспекційного відділу № 2 управління контролю за будівництвом Департаменту з питань державного архітектурно-будівельного контролю міста Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації):

1. Здійснює державний архітектурно-будівельного контролю на території міста Києва за дотриманням:

- вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, проектної документації, будівельних норм, стандартів і правил, положень містобудівної документації всіх рівнів, вихідних даних для проектування об’єктів містобудування, технічних умов, інших нормативних документів під час виконання підготовчих і будівельних робіт, архітектурних, інженерно-технічних і конструктивних рішень, застосування будівельної продукції;

- порядку здійснення авторського і технічного нагляду, ведення загального та (або) спеціальних журналів обліку виконання робіт, виконавчої документації, складення актів на виконані будівельно-монтажні та пусконалагоджувальні роботи;

- інших вимог, установлених законодавством, будівельними нормами, правилами та проектною документацією, щодо створення об'єкта будівництва.

2. Забезпечує реалізацію Департаментом повноважень щодо прийняття в експлуатацію об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1, СС2)

Умови оплати праці

- посадовий оклад відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Про умови оплати праці працівників державних органів» (зі змінами), інші виплати відповідно до штатного розпису;

- надбавка до посадового окладу за ранг;

- інші надбавки, доплати та премії відповідно до статті 50, 52 Закону  України «Про державну службу».

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

До фактичного виходу на роботу, основного працівника, який перебуває у відпустці по догляду за дитиною, до досягнення нею трирічного віку (декрет).

Перелік інформації, необхідної для участі в конкурсі, та строк їх подання

 

2) заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади за формою згідно з додатком 2 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246 (зі змінами) (далі – Порядок);

2) резюме за формою згідно з додатком 21, в якому обов’язково зазначається така інформація:

- прізвище, ім’я, по батькові кандидата;

- реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;

- підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти;

- підтвердження рівня вільного володіння державною мовою;

- відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах у відповідній сфері, визначеній в умовах конкурсу, та на керівних посадах (за наявності відповідних вимог);

4) заяву, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;

Якщо особою, яка бажає взяти участь у конкурсі, незалежно від обставин подано декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік, її повторне подання не вимагається.

Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткову інформацію, яка підтверджує відповідність встановленим вимогам, зокрема стосовно попередніх результатів тестування, досвіду роботи, професійних компетентностей, репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).

На електронні документи, що подаються для участі у конкурсі, накладається кваліфікований електронний підпис кандидата.

Особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, подає конкурсній комісії інформацію через Єдиний портал вакансій державної служби за посиланням https://career.gov.ua/.

Інформація для участі у конкурсі приймається

до 17 год. 00 хв. 13 липня 2021 року.

Додаткові (необов’язкові) документи

заява щодо забезпечення розумним пристосуванням за формою згідно з додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби

Дата і час початку проведення тестування кандидатів

Місце та спосіб проведення розв'язання ситуаційних завдань

Місце та спосіб проведення співбесіди

14 липня 2021року о 10:00

Проведення тестування дистанційно, шляхом використання  кандидатом комп’ютерної техніки та підключення через особистий кабінет на Єдиному порталі вакансій державної служби.

м. Київ, вул. Хрещатик, 32-а (за фізичної присутності кандидатів).

Про дату і час проведення розв'язання ситуаційних завдань учасники конкурсу будуть повідомлені додатково

м. Київ, вул. Хрещатик, 32-а (за фізичної присутності кандидатів).

Про дату, час та спосіб проведення співбесіди кандидатів буде повідомлено додатково.

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Черепинець Ірина Олексіївна
202 77 60
[email protected]

Кваліфікаційні вимоги

Вимога

Компоненти вимоги

1.

Освіта

Вища освіта за освітнім ступенем не нижче магістра, спеціаліста, яка відповідає спеціальним вимогам, визначеним в установленому законодавством порядку (архітектура та будівництво)

2.

Досвід роботи

Досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби  в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років

3.

Володіння мовами

вільне володіння державною мовою

Вимоги до компетентності

Вимога

Компоненти вимоги

1.

Досягнення результатів

Здатність до чіткого бачення результату діяльності;

Вміння фокусувати зусилля для досягнення результату діяльності;

Вміння запобігати та ефективно долати перешкоди.

2.

Аналітичні здібності

здатність до логічного мислення, узагальнення, конкретизації, розкладання складних питань на складові, виділяти головне від другорядного, виявляти закономірності;

вміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки;      

вміння аналізувати інформацію та робити висновки, критично оцінювати ситуації, прогнозувати та робити власні умовиводи.

3.

Відповідальність

усвідомлення важливості якісного виконання своїх посадових обов’язків з дотриманням строків та встановлених процедур;

усвідомлення рівня відповідальності під час підготовки та прийняття рішень, готовність нести відповідальність за можливі наслідки реалізації таких рішень;

здатність брати на себе зобов’язання, чітко їх дотримуватись і виконувати.

4.

Комунікація та взаємодія

вміння визначати заінтересовані і впливові сторони та розбудовувати партнерські відносини;

здатність ефективно взаємодіяти – дослухатися, сприймати та викладати думку;

вміння публічно виступати перед аудиторією;

здатність переконувати інших за допомогою аргументів та послідовної комунікації.

5.

Цифрова грамотність

вміння використовувати комп’ютерні пристрої, базове офісне та спеціалізоване програмне забезпечення для ефективного виконання своїх посадових обов’язків;

вміння використовувати сервіси інтернету для ефективного пошуку потрібної інформації; вміння перевіряти надійність джерел і достовірність даних та інформації в цифровому середовищі;

здатність працювати з документами в різних цифрових форматах;

зберігати, накопичувати, впорядковувати, архівувати цифрові ресурси та дані різних типів;

здатність уникати небезпек в цифровому середовищі, захищати особисті та конфіденційні дані;

вміння використовувати електронні реєстри, системи електронного документообігу та інші електронні урядові системи для обміну інформацією, для електронного листування в рамках своїх посадових обов’язків; вміння користуватись кваліфікованим електронним підписом (КЕП);

здатність використовувати відкриті цифрові ресурси для власного професійного розвитку.

Професійні знання

Вимога

Компоненти вимоги

 

1.

Знання законодавства

Знання:

Конституції України;

Закону України «Про державну службу»;

Закону України «Про запобігання корупції» та іншого законодавства

2.

Знання законодавства у сфері

Знання:

Цивільного кодексу України;

Господарського кодексу України;

Цивільного процесуального кодексу України;

Господарського процесуального кодексу України;

Кодексу адміністративного судочинства України;

Законів України:

«Про регулювання містобудівної діяльності» «Про архітектурну діяльність», «Про судовий збір», «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації», «Про інформацію», «Про державну службу», «Про запобігання корупції», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про місцеві державні адміністрації», «Про столицю України – місто-герой Київ», «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності», а також інші нормативно-правові акти.

Умови
проведення конкурсу на посаду начальника відділу інформаційно-організаційної роботи та контролю
Департаменту з питань державного архітектурно-будівельного контролю міста Києва
виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
(категорія «Б») 00016ДАБК

Загальні умови

 

Посадові обов’язки

 

Начальник відділу інформаційно-організаційної роботи та контролю  Департаменту з питань державного архітектурно-будівельного контролю міста Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації):

1. Координує питання:

-здійснення керівництва діяльністю та контролю за роботою працівників відділу, дає відповідні доручення, щодо виконання покладених завдань;

-несе персональну відповідальність за виконання покладених на відділ завдань;

-бере участь у встановленні в Департаменті єдиного порядку роботи з документами із застосуванням сучасних автоматизованих систем.

2. Здійснення організації ведення діловодства в Департаменті відповідно до Регламенту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), затвердженого розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 12.06.2017 №704 та Інструкцією.

3. Здійснення підготовки проектів резолюцій керівництва та координацію взаємодії між структурними підрозділами Департаменту під час розгляду документів відповідно до резолюцій керівництва.

4. Забезпечення підготовки інформації про стан виконавської дисципліни у структурних підрозділах Департаменту та надає пропозиції щодо покращення стану роботи, виявлення причин та умов, що спричиняють неналежне виконання доручень керівництва.

5. Здійснення організації роботи із формування та зберігання архівних документів, відповідно до встановлених граничних строків їх зберігання, контролює стан збереження документів в архіві відділу.

6. Здійснення організації та контролю за виконанням актів, доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, центральних органів виконавчої влади, рішень Київської міської ради, розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація), доручень Київського міського голови.

7. Здійснення контролю за організацією роботи зі зверненнями громадян відповідно до вимог законодавства.

8. Здійснення контролю за виконанням запитів на інформацію, депутатських звернень та запитів, адвокатських запитів тощо, відповідно до вимог чинного законодавства.

Умови оплати праці

- посадовий оклад відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Про умови оплати праці працівників державних органів» (зі змінами), інші виплати відповідно до штатного розпису;

- надбавка до посадового окладу за ранг;

- інші надбавки, доплати та премії відповідно до статті 50, 52 Закону  України «Про державну службу».

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

До фактичного виходу на роботу, основного працівника, який перебуває у відпустці по догляду за дитиною, до досягнення нею трирічного віку (декрет).

Перелік інформації, необхідної для участі в конкурсі, та строк їх подання

 

3) заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади за формою згідно з додатком 2 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246 (зі змінами) (далі – Порядок);

2) резюме за формою згідно з додатком 21, в якому обов’язково зазначається така інформація:

- прізвище, ім’я, по батькові кандидата;

- реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;

- підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти;

- підтвердження рівня вільного володіння державною мовою;

- відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах у відповідній сфері, визначеній в умовах конкурсу, та на керівних посадах (за наявності відповідних вимог);

5) заяву, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;

Якщо особою, яка бажає взяти участь у конкурсі, незалежно від обставин подано декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік, її повторне подання не вимагається.

Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткову інформацію, яка підтверджує відповідність встановленим вимогам, зокрема стосовно попередніх результатів тестування, досвіду роботи, професійних компетентностей, репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).

На електронні документи, що подаються для участі у конкурсі, накладається кваліфікований електронний підпис кандидата.

Особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, подає конкурсній комісії інформацію через Єдиний портал вакансій державної служби за посиланням https://career.gov.ua/.

Інформація для участі у конкурсі приймається

до 17 год. 00 хв. 13 липня 2021 року.

Додаткові (необов’язкові) документи

заява щодо забезпечення розумним пристосуванням за формою згідно з додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби

Дата і час початку проведення тестування кандидатів

Місце та спосіб проведення розв'язання ситуаційних завдань

Місце та спосіб проведення співбесіди

14 липня 2021року о 10:00

Проведення тестування дистанційно, шляхом використання  кандидатом комп’ютерної техніки та підключення через особистий кабінет на Єдиному порталі вакансій державної служби.

м. Київ, вул. Хрещатик, 32-а (за фізичної присутності кандидатів).

Про дату і час проведення розв'язання ситуаційних завдань учасники конкурсу будуть повідомлені додатково

м. Київ, вул. Хрещатик, 32-а (за фізичної присутності кандидатів).

Про дату, час та спосіб проведення співбесіди кандидатів буде повідомлено додатково.

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Черепинець Ірина Олексіївна
202 77 60
[email protected]

Кваліфікаційні вимоги

Вимога

Компоненти вимоги

1.

Освіта

Вища освіта за освітнім ступенем не нижче магістра, спеціаліста.

2.

Досвід роботи

Досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби  в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років

3.

Володіння мовами

вільне володіння державною мовою

Вимоги до компетентності

Вимога

Компоненти вимоги

1.

Досягнення результатів

Здатність до чіткого бачення результату діяльності;

Вміння фокусувати зусилля для досягнення результату діяльності;

Вміння запобігати та ефективно долати перешкоди.

2.

Аналітичні здібності

здатність до логічного мислення, узагальнення, конкретизації, розкладання складних питань на складові, виділяти головне від другорядного, виявляти закономірності;

вміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки;      

вміння аналізувати інформацію та робити висновки, критично оцінювати ситуації, прогнозувати та робити власні умовиводи.

3.

Відповідальність

усвідомлення важливості якісного виконання своїх посадових обов’язків з дотриманням строків та встановлених процедур;

усвідомлення рівня відповідальності під час підготовки та прийняття рішень, готовність нести відповідальність за можливі наслідки реалізації таких рішень;

здатність брати на себе зобов’язання, чітко їх дотримуватись і виконувати.

4.

Комунікація та взаємодія

вміння визначати заінтересовані і впливові сторони та розбудовувати партнерські відносини;

здатність ефективно взаємодіяти – дослухатися, сприймати та викладати думку;

вміння публічно виступати перед аудиторією;

здатність переконувати інших за допомогою аргументів та послідовної комунікації.

5.

Цифрова грамотність

вміння використовувати комп’ютерні пристрої, базове офісне та спеціалізоване програмне забезпечення для ефективного виконання своїх посадових обов’язків;

вміння використовувати сервіси інтернету для ефективного пошуку потрібної інформації; вміння перевіряти надійність джерел і достовірність даних та інформації в цифровому середовищі;

здатність працювати з документами в різних цифрових форматах;

зберігати, накопичувати, впорядковувати, архівувати цифрові ресурси та дані різних типів;

здатність уникати небезпек в цифровому середовищі, захищати особисті та конфіденційні дані;

вміння використовувати електронні реєстри, системи електронного документообігу та інші електронні урядові системи для обміну інформацією, для електронного листування в рамках своїх посадових обов’язків; вміння користуватись кваліфікованим електронним підписом (КЕП);

здатність використовувати відкриті цифрові ресурси для власного професійного розвитку.

Професійні знання

Вимога

Компоненти вимоги

 

1.

Знання законодавства

Знання:

Конституції України;

Закону України «Про державну службу»;

Закону України «Про запобігання корупції» та іншого законодавства

2.

Знання законодавства у сфері

Знання:

Цивільного кодексу України;

Господарського кодексу України;

Цивільного процесуального кодексу України;

Господарського процесуального кодексу України;

Кодексу адміністративного судочинства України;

Законів України:

«Про регулювання містобудівної діяльності» «Про архітектурну діяльність», «Про судовий збір», «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації», «Про інформацію», «Про державну службу», «Про запобігання корупції», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про місцеві державні адміністрації», «Про столицю України – місто-герой Київ», «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності», а також інші нормативно-правові акти.

Умови
проведення конкурсу на посаду головного спеціаліста Сектору бухгалтерського обліку та фінансової звітності
Департаменту з питань державного архітектурно-будівельного контролю міста Києва
виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
(категорія «Б») 00017ДАБК

Загальні умови

 

Посадові обов’язки

 

Головний спеціаліст Сектору бухгалтерського обліку та фінансової звітності Департаменту з питань державного архітектурно-будівельного контролю міста Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації проводить

1. Облік матеріальних, товарно-матеріальних цінностей, цінностей на позабалансових рахунках 01, 02, 03, 04, 05, 06, 07, 08, 09;

2. облік та контроль за рухом бланків суворої звітності;

3. формування інвентарних карток, інвентарної книги, описів інвентарних карток ОЗ 10, описів матеріальних цінностей за їх місцезнаходженням, формування оборотної відомості ОЗ 1, зведеної оборотної відомості;

4. формування звітів по витратам та приходу матеріальних цінностей;

5. контроль за наявністю цінностей працівників, які використовують власні речі для потреб Департаменту;

6. підготовку документів (листів та наказів) на передачу, списання цінностей Департаменту;

7. дооцінку вартості матеріальних цінностей відповідно до чинного законодавства;

8. щорічне нарахування зносу;

9. підготовку та подання щорічної статистичної звітності;

10. підготовку форми 5, 6 до річної звітності;

11. підготовку меморіальних ордерів № 4, 6, 9, 10, 11, 12, 13, 17;

12. ведення обліку договорів про повну матеріальну відповідальність;

13. нарахування заробітної плати, відпускних та інших виплат працівникам Департаменту;

14. індексацію нарахованої заробітної плати працівникам Департаменту;

15. розрахунки по листках непрацездатності;

16. формування архівної відомості по нарахуванню заробітної плати працівникам;

17. підготовку меморіального ордеру № 5;

18. складання розрахунково-платіжної відомості нарахованої заробітної плати;

19. складання реєстру ідентифікаційних кодів працівників;

20. збір заяв на соціальні пільги з податку на доходи фізичних осіб;

21. щомісячне інформування працівників щодо нарахованої їм заробітної плати;

22. складання в визначені законодавством терміни звітності по нарахуванню єдиного соціального внеску (індивідуальні персоніфіковані відомості), утриманню податку з доходів фізичних осіб (ІДФ), до фонду соціального захисту інвалідів, про використання коштів фонду соціального страхування, про використання путівок, статистичної та ін;

23. облік виплат та нарахувань відпускних працівникам, направляє розрахунки відпускних до визначених законодавством органів на отримання відшкодування відпустки ЧАЕС;

24. підготовку штатних розписів;

25. підготовку документів на оформлення зарплатних карток;

26. співпрацю з банком «УкрСиббанк» та ГУДКСУ у м. Києві;

27. контроль за отриманням пенсійних страхових свідоцтво;

28. інвентаризацію та звіряння з пенсійним фондом, податковою інспекцією оборотів та заборгованості ;

29. заповнення журналу обліку зведених відомостей по виплаті заробітної плати працівникам;

30. підготовку фінансових зобов’язань на реєстрацію заробітної плати;

31. підготовку заявки на отримання фінансування з бюджету;

32. формування пропозицій до бюджетного запиту;

33. перевірку табелю обліку робочого часу;

34. контроль за правильністю утримання з працівників:

військового збору,

податку з доходів фізичних осіб,

контроль за правильністю нарахування єдиного соціального внеску

Умови оплати праці

- посадовий оклад відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Про умови оплати праці працівників державних органів» (зі змінами), інші виплати відповідно до штатного розпису;

- надбавка до посадового окладу за ранг;

- інші надбавки, доплати та премії відповідно до статті 50, 52 Закону  України «Про державну службу».

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Безстроково

Перелік інформації, необхідної для участі в конкурсі, та строк їх подання

 

4) заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади за формою згідно з додатком 2 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246 (зі змінами) (далі – Порядок);

2) резюме за формою згідно з додатком 21, в якому обов’язково зазначається така інформація:

- прізвище, ім’я, по батькові кандидата;

- реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;

- підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти;

- підтвердження рівня вільного володіння державною мовою;

- відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах у відповідній сфері, визначеній в умовах конкурсу, та на керівних посадах (за наявності відповідних вимог);

6) заяву, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;

Якщо особою, яка бажає взяти участь у конкурсі, незалежно від обставин подано декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік, її повторне подання не вимагається.

Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткову інформацію, яка підтверджує відповідність встановленим вимогам, зокрема стосовно попередніх результатів тестування, досвіду роботи, професійних компетентностей, репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).

На електронні документи, що подаються для участі у конкурсі, накладається кваліфікований електронний підпис кандидата.

Особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, подає конкурсній комісії інформацію через Єдиний портал вакансій державної служби за посиланням https://career.gov.ua/.

Інформація для участі у конкурсі приймається

до 17 год. 00 хв. 13 липня 2021 року.

Додаткові (необов’язкові) документи

заява щодо забезпечення розумним пристосуванням за формою згідно з додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби

Дата і час початку проведення тестування кандидатів

Місце та спосіб проведення співбесіди

 

14 липня 2021року о 10:00

Проведення тестування дистанційно, шляхом використання  кандидатом комп’ютерної техніки та підключення через особистий кабінет на Єдиному порталі вакансій державної служби.

 м. Київ, вул. Хрещатик, 32-а (за фізичної присутності кандидатів).

Про дату, час та спосіб проведення співбесіди кандидатів буде повідомлено додатково.

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Черепинець Ірина Олексіївна
202 77 60
[email protected]

Кваліфікаційні вимоги

Вимога

Компоненти вимоги

1.

Освіта

Вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем молодшого бакалавра або бакалавра, за відповідним напрямом професійного спрямування

2.

Досвід роботи

Не потребує

3.

Володіння мовами

вільне володіння державною мовою

Вимоги до компетентності

Вимога

Компоненти вимоги

1.

Досягнення результатів

Здатність до чіткого бачення результату діяльності;

Вміння фокусувати зусилля для досягнення результату діяльності;

Вміння запобігати та ефективно долати перешкоди.

2.

Аналітичні здібності

здатність до логічного мислення, узагальнення, конкретизації, розкладання складних питань на складові, виділяти головне від другорядного, виявляти закономірності;

вміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки;      

вміння аналізувати інформацію та робити висновки, критично оцінювати ситуації, прогнозувати та робити власні умовиводи.

3.

Відповідальність

усвідомлення важливості якісного виконання своїх посадових обов’язків з дотриманням строків та встановлених процедур;

усвідомлення рівня відповідальності під час підготовки та прийняття рішень, готовність нести відповідальність за можливі наслідки реалізації таких рішень;

здатність брати на себе зобов’язання, чітко їх дотримуватись і виконувати.

4.

Комунікація та взаємодія

вміння визначати заінтересовані і впливові сторони та розбудовувати партнерські відносини;

здатність ефективно взаємодіяти – дослухатися, сприймати та викладати думку;

вміння публічно виступати перед аудиторією;

здатність переконувати інших за допомогою аргументів та послідовної комунікації.

5.

Цифрова грамотність

вміння використовувати комп’ютерні пристрої, базове офісне та спеціалізоване програмне забезпечення для ефективного виконання своїх посадових обов’язків;

вміння використовувати сервіси інтернету для ефективного пошуку потрібної інформації; вміння перевіряти надійність джерел і достовірність даних та інформації в цифровому середовищі;

здатність працювати з документами в різних цифрових форматах;

зберігати, накопичувати, впорядковувати, архівувати цифрові ресурси та дані різних типів;

здатність уникати небезпек в цифровому середовищі, захищати особисті та конфіденційні дані;

вміння використовувати електронні реєстри, системи електронного документообігу та інші електронні урядові системи для обміну інформацією, для електронного листування в рамках своїх посадових обов’язків; вміння користуватись кваліфікованим електронним підписом (КЕП);

здатність використовувати відкриті цифрові ресурси для власного професійного розвитку.

Професійні знання

Вимога

Компоненти вимоги

 

1.

Знання законодавства

Знання:

Конституції України;

Закону України «Про державну службу»;

Закону України «Про запобігання корупції» та іншого законодавства

2.

Знання законодавства у сфері

Знання:

Закони України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», «Про оплату праці», «Про відпустки», Кодекс законів про працю України, Бюджетний кодекс України, накази Міністерства фінансів України від 29.12.2015  № 1219 «Про затвердження деяких нормативно-правових актів з бухгалтерського обліку в державному секторі», від 23.08.2012 № 938 «Про затвердження Порядку казначейського обслуговування місцевих бюджетів», від 22.06.2012 № 758 «Про затвердження Порядку відкриття та закриття рахунків у національній валюті в органах Державної казначейської служби України», від 02.03.2012  № 309 «Про затвердження Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України», від 28.01.2002 № 57 «Про затвердження документів, що застосовуються в процесі виконання бюджету», постанова Кабінет Міністрів України від 28.02. 2002 № 228 «Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ»

Умови
проведення конкурсу на посаду заступника начальника юридичного відділу
Департаменту з питань державного архітектурно-будівельного контролю міста Києва
виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
(категорія «Б») 00019ДАБК

Загальні умови

 

Посадові обов’язки

 

Заступник начальника юридичного відділу Департаменту з питань державного архітектурно-будівельного контролю міста Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації):

1.  Організовує роботу працівників Юридичного відділу, дає відповідні доручення щодо виконання покладених завдань;

2.  Несе персональну відповідальність за виконання покладених на Юридичний відділу завдань;

3.  Бере участь у підготовці проектів рішень Київської міської ради, розпоряджень Київського міського голови та розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та інших актів з питань, що віднесені до компетенції Департаменту;

4.  Бере участь у підготовці висновків з правових питань, які виникають у діяльності Департаменту;

5.  Готує інформацію для керівництва Департаменту та його структурних підрозділів про нові нормативно-правові акти та зміни в актах у сфері архітектурно-будівельного контролю;

6.  Здійснює ведення претензійної та позовної роботи Департаменту;

7.  Забезпечує представництво інтересів Департаменту в судах України, а також в інших органах влади;

8.  Готує інформаційні та аналітичні матеріали для підготовки звітів Департаменту;

9.  Розглядає в установленому законодавством порядку звернення громадян;

10.      Опрацьовує запити і звернення народних депутатів України та депутатів Київської міської ради;

11.      Готує у межах повноважень проекти договорів (контрактів), укладення яких віднесено до компетенції Департаменту;

12.      Погоджує (візує) проекти договорів за наявності погодження (візи) керівників відповідних структурних підрозділів Департаменту;

13.      Подає пропозиції начальнику Юридичного відділу про притягнення до відповідальності працівників, з вини яких заподіяно шкоду (якщо це не віднесено до компетенції іншого структурного підрозділу);

14.      Здійснює надання консультацій посадовим особам Департаменту, з питань віднесених до компетенції Департаменту;

15.      забезпечує виконання доручень директора Департаменту;

16.      бере участь у нарадах і засіданнях, що проводяться у Департаменті;

 виконує інші передбачені, законодавством повноваження.

Умови оплати праці

- посадовий оклад відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Про умови оплати праці працівників державних органів» (зі змінами), інші виплати відповідно до штатного розпису;

- надбавка до посадового окладу за ранг;

- інші надбавки, доплати та премії відповідно до статті 50, 52 Закону  України «Про державну службу».

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Безстроково

Перелік інформації, необхідної для участі в конкурсі, та строк їх подання

 

5) заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади за формою згідно з додатком 2 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246 (зі змінами) (далі – Порядок);

2) резюме за формою згідно з додатком 21, в якому обов’язково зазначається така інформація:

- прізвище, ім’я, по батькові кандидата;

- реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;

- підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти;

- підтвердження рівня вільного володіння державною мовою;

- відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах у відповідній сфері, визначеній в умовах конкурсу, та на керівних посадах (за наявності відповідних вимог);

7) заяву, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;

Якщо особою, яка бажає взяти участь у конкурсі, незалежно від обставин подано декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік, її повторне подання не вимагається.

Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткову інформацію, яка підтверджує відповідність встановленим вимогам, зокрема стосовно попередніх результатів тестування, досвіду роботи, професійних компетентностей, репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).

На електронні документи, що подаються для участі у конкурсі, накладається кваліфікований електронний підпис кандидата.

Особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, подає конкурсній комісії інформацію через Єдиний портал вакансій державної служби за посиланням https://career.gov.ua/.

Інформація для участі у конкурсі приймається

до 17 год. 00 хв. 13 липня 2021 року.

Додаткові (необов’язкові) документи

заява щодо забезпечення розумним пристосуванням за формою згідно з додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби

Дата і час початку проведення тестування кандидатів

Місце та спосіб проведення розв'язання ситуаційних завдань

Місце та спосіб проведення співбесіди

14 липня 2021року о 10:00

Проведення тестування дистанційно, шляхом використання  кандидатом комп’ютерної техніки та підключення через особистий кабінет на Єдиному порталі вакансій державної служби.

м. Київ, вул. Хрещатик, 32-а (за фізичної присутності кандидатів).

Про дату і час проведення розв'язання ситуаційних завдань учасники конкурсу будуть повідомлені додатково

м. Київ, вул. Хрещатик, 32-а (за фізичної присутності кандидатів).

Про дату, час та спосіб проведення співбесіди кандидатів буде повідомлено додатково.

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Черепинець Ірина Олексіївна
202 77 60
[email protected]

Кваліфікаційні вимоги

Вимога

Компоненти вимоги

1.

Освіта

Вища освіта за освітнім ступенем не нижче магістра, спеціаліста, за напрямом підготовки «Правознавство».

2.

Досвід роботи

Досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби  в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років

3.

Володіння мовами

вільне володіння державною мовою

Вимоги до компетентності

Вимога

Компоненти вимоги

1.

Досягнення результатів

Здатність до чіткого бачення результату діяльності;

Вміння фокусувати зусилля для досягнення результату діяльності;

Вміння запобігати та ефективно долати перешкоди.

2.

Аналітичні здібності

здатність до логічного мислення, узагальнення, конкретизації, розкладання складних питань на складові, виділяти головне від другорядного, виявляти закономірності;

вміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки;      

вміння аналізувати інформацію та робити висновки, критично оцінювати ситуації, прогнозувати та робити власні умовиводи.

3.

Відповідальність

усвідомлення важливості якісного виконання своїх посадових обов’язків з дотриманням строків та встановлених процедур;

усвідомлення рівня відповідальності під час підготовки та прийняття рішень, готовність нести відповідальність за можливі наслідки реалізації таких рішень;

здатність брати на себе зобов’язання, чітко їх дотримуватись і виконувати.

4.

Комунікація та взаємодія

вміння визначати заінтересовані і впливові сторони та розбудовувати партнерські відносини;

здатність ефективно взаємодіяти – дослухатися, сприймати та викладати думку;

вміння публічно виступати перед аудиторією;

здатність переконувати інших за допомогою аргументів та послідовної комунікації.

5.

Цифрова грамотність

вміння використовувати комп’ютерні пристрої, базове офісне та спеціалізоване програмне забезпечення для ефективного виконання своїх посадових обов’язків;

вміння використовувати сервіси інтернету для ефективного пошуку потрібної інформації; вміння перевіряти надійність джерел і достовірність даних та інформації в цифровому середовищі;

здатність працювати з документами в різних цифрових форматах;

зберігати, накопичувати, впорядковувати, архівувати цифрові ресурси та дані різних типів;

здатність уникати небезпек в цифровому середовищі, захищати особисті та конфіденційні дані;

вміння використовувати електронні реєстри, системи електронного документообігу та інші електронні урядові системи для обміну інформацією, для електронного листування в рамках своїх посадових обов’язків; вміння користуватись кваліфікованим електронним підписом (КЕП);

здатність використовувати відкриті цифрові ресурси для власного професійного розвитку.

Професійні знання

Вимога

Компоненти вимоги

 

1.

Знання законодавства

Знання:

Конституції України;

Закону України «Про державну службу»;

Закону України «Про запобігання корупції» та іншого законодавства

2.

Знання законодавства у сфері

Знання:

Цивільного кодексу України;

Господарського кодексу України;

Цивільного процесуального кодексу України;

Господарського процесуального кодексу України;

Кодексу адміністративного судочинства України;

Законів України:

«Про регулювання містобудівної діяльності» «Про архітектурну діяльність», «Про судовий збір», «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації», «Про інформацію», «Про державну службу», «Про запобігання корупції», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про місцеві державні адміністрації», «Про столицю України – місто-герой Київ».

 

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]