Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Умови зайняття вакантної посади головного спеціаліста відділу з питань контрольно-аналітичної та організаційної роботи Департаменту фінансів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)

08
липня понеділок

Назва та категорія посади, стосовно якої прийнято рішення про необхідність призначення

головного спеціаліста відділу з питань контрольно-аналітичної та організаційної роботи

Код посади – 8-VII-2

Основні посадові обов’язки:

  • здійснення систематизації та аналізу контрольних документів, запитів на інформацію, запитів ЗМІ, звернень громадян, що надходять до Департаменту фінансів;
  • опрацювання документів, що мають гриф обмеженого доступу «Для службового користування», ведення протоколів засідання Експертної комісії та складання актів наявності цих документів;
  • забезпечення прийому, реєстрації вхідної та вихідної кореспонденції у системі електронного документообігу АСКОД, здійснення моніторингу і контролю за їх вчасним виконанням;
  • підготовка звітів про документообіг службової кореспонденції, про стан опрацювання запитів на публічну інформацію та звернень громадян;
  • проведення роботи з формування архівного фонду Департаменту фінансів (зберігання документів, експертиза цінності та їх передача до відповідних архівних установ);
  • проведення щоденного моніторингу термінів виконання контрольних документів;
  • участь у складанні номенклатури справ Департаменту фінансів;
  •  виконання інших функцій, що випливають з покладених на Департамент фінансів завдань

Умови оплати праці

Посадовий оклад 15464,0 грн. Умови оплати праці визначені ст. 50, 52 Закону України «Про державну службу», п. 12 Прикінцевих положень Закону України «Про державний бюджет України на 2024 рік», постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2023 року № 1409 «Питання оплати праці державних службовців на основі класифікації посад у 2024 році».

Інформація про строковість призначення на посаду

До призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу дванадцятимісячного строку після припинення чи скасування воєнного стану.

Обовязкові вимоги:

  • вища освіта не нижче ступеня бакалавра;
  • вільне володіння державною мовою;
  • досвідчений користувач Microsoft Office (Word, Excel), навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет, вільне користування інформаційно-телекомунікаційними технологіями.

Буде перевагою для кандидата:

  • вміння працювати в інформаційно-телекомунікаційній системі «Єдиний інформаційний простір територіальної громади міста Києва» на базі системи електронного діловодства «АСКОД»;

Також вітається наявність таких ділових якостей: уміння працювати в команді, аналітичні здібності, навички ділового спілкування (письмового та усного), вимогливість, оперативність, здатність визначати пріоритети, аргументовано доводити власну точку зору, навички розв’язання проблем, стресостійкість. Цінуються відповідальність, дисциплінованість, ініціативність, неупередженість, порядність, комунікабельність, прагнення до самовдосконалення та підвищення фахового рівня.

Резюме кандидатів приймаються до 08 липня 2024 року включно на електронну адресу: [email protected].

За результатами опрацювання будуть відібрані ті резюме, що відповідають запиту. Відповідних претендентів запросять на співбесіду, за результатами якої буде призначено кандидата строково на період дії воєнного стану в Україні.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]