Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Вакансія на зайняття посади державної служби у Департаменті з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (категорія «В», підкатегорія «В1»)

18
жовтня середа

УМОВИ
на зайняття вакантної посади державного реєстратора відділу державної реєстрації обтяжень речових прав на нерухоме майно та забезпечення реєстраційних процедур управління державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (категорія «В», підкатегорія «В1»)

Загальні умови

Посадові обов’язки

Державний реєстратор:

  • встановлює відповідність заявлених прав і поданих/отриманих  документів вимогам законодавства, а також відсутність суперечностей між заявленими та вже зареєстрованими речовими правами на нерухоме майно та їх обтяженнями;
  • проводить перевірку документів на наявність підстав для проведення реєстраційних дій, зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав  та їх обтяжень, зупинення державної реєстрації прав, відмови в державній реєстрації прав та прийняття відповідних рішень;
  • під час проведення державної реєстрації прав, що виникли в установленому законодавством порядку до 1 січня 2013 року, а також під час проведення державної реєстрації прав, які набуваються з прав, що виникли в установленому законодавством порядку до 01 січня 2013 року, обов’язково  запитувати від органів влади, підприємств, установ та організацій, які відповідно до законодавства проводили оформлення та/або реєстрацію прав, інформацію (довідки, засвідчені в установленому законодавством порядку, копії документів тощо), необхідну для такої реєстрації , у разі відсутності доступу до відповідних носіїв інформації, що містять відомості, необхідні для проведення державної реєстрації прав, чи у разі необхідних відомостей в єдиних та державних реєстрах, доступ до яких визначено Законом, та/або у разі, якщо відповідні документи не були подані заявником, крім випадків, коли державна реєстрації прав, похідних від права власності, здійснюється у зв’язку із вчиненням нотаріальної дії та такі документи були надані у зв’язку з вчиненням такої дії;
  • під час проведення реєстраційних дій обов’язкове використання відомостей Державного земельного кадастру та Єдиного реєстру дозвільних документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, відомостей про повернення на доопрацювання, відмову у видачі, скасування та анулювання зазначених документів, а також відомості інших реєстрів (кадастрів), автоматизованих інформаційних систем, держателем (розпорядником, володільцем, адміністратором) яких є державні органи, шляхом безпосереднього доступу до них чи у порядку інформаційної взаємодії з Державним реєстром прав, у тому числі відомості, що містять персональні дані особи;
  • відкриття та/або закриття розділів в Державному реєстрі прав, внесення до відкритого розділу або спеціального розділу Державного реєстру прав відповідних відомостей про речові права на нерухоме майно та їх обтяження, про об’єкти та суб’єктів таких прав;
  • прийняття/отримання документів для державної реєстрації прав, формування та реєстрація заяви в базі даних заяв;
  • виготовлення електронних копій документів, поданих у паперовій формі, та розміщення їх у реєстраційній справі в електронній формі у відповідному розділі Державного реєстру прав (у разі якщо такі копії не були виготовлені під час прийняття документів за заявами у сфері державної реєстрації прав);
  • формування за допомогою Державного реєстру прав документів за результатом розгляду заяв у сфері державної реєстрації прав;
  • забезпечення реєстраційних процедур та здійснення інших повноважень, передбачених чинним Законодавством.

Умови оплати праці

1) посадовий оклад - 5800,00 гривень на місяць;

2) надбавки, доплати, премії та компенсації відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу» та постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів».

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

До призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу дванадцятимісячного строку після припинення чи скасування воєнного стану

Перелік документів, які необхідно надати для призначення на посаду державної служби в період дії воєнного стану, в тому числі спосіб подання, адреса та строк їх подання

Відповідно до пункту 5 статті 10 Закону України

«Про правовий режим воєнного стану» від 12.05.2022 № 2259-ІХ особа, яка претендує на заняття посади, подає документи:

1) заява;

2) резюме*/ або заповнену особову картку встановленого зразка, де обов’язково зазначається така інформація:

  • прізвище, ім’я, по батькові кандидата;
  • реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;
  • підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти;
  • відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах;

3) копії документів про освіту та досвіду роботи згідно з вимогами законодавства.

*  за формою передбаченою Постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 №246 (зі змінами) «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби»

Документи приймаються до 18 жовтня 2023 року на електронну пошту: [email protected]

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону, яка надає додаткову інформацію з питань призначення на посаду

Вдовіченко Світлана Олександрівна 489-87-82

Кваліфікаційні вимоги

1. Освіта

Вища освіта, не нижче ступеня бакалавра, молодшого бакалавра за спеціальністю - правознавство

2. Досвід роботи

Стаж роботи у сфері права не менше трьох років або на посаді державного реєстратора чи виконання функцій державного реєстратора не менше одного року

3. Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]