Версія для людей із вадами зору

Як отримати свідоцтво про народження дитини, що народилась на окупованій території?

Для отримання свідоцтва про народження в загальному порядку слід звернутись до РАЦС з паспортом та довідкою з медичного закладу (медичне свідоцтво народження), однак органи реєстрації не приймають документів, виданих установами на непідконтрольних територіях. У разі, якщо дитина народилась на окупованій території та батьками отримано відмову відділу реєстрації актів державного стану, рішення про встановлення факту народження виноситься судом.

Для отримання свідоцтва про народження дитини, що народилась на тимчасово окупованій території, слід звернутись до суду за місцем проживання (за межами районів окупації та АТО) з заявою, квитанцією про сплату судового збору та відповідними доказами народження.

Заява подається з зазначенням факту, який необхідно встановити, та обгрунтуванням звернення до суду. Також додаються докази, якими є оригінали та копії медичних документів, в тому числі складені на окупованих територіях, аудіо- та відеозаписи, пояснення та свідчення осіб, що можуть надати корисну інформацію, та інші документи, що можуть підтвердити час та місце народження дитини та вказують на імена батьків.

За результатами розгляду суд повертає заяву чи відмовляє у винесенні рішення з подальшим роз’ясненням, як оскаржити чи що робити далі, або виносить рішення про встановлення факту народження. Копія рішення про встановлення факту передається заявникам чи надсилається до органів реєстрації актів державного стану для реєстрації народження дитини.

Для оформлення свідоцтва у разі задоволення звернення та отримання рішення суду потрібно з копією рішення та паспортами батькам звернутись до відділу реєстрації.

За додатковою інформацією звертайтесь до Регіонального штабу за номером (044) 481 14 90 та для отримання правової допомоги за номером (044) 486 71 56. 

Роз’яснення та корисні посилання можна знайти на сайті Міністерства соціальної політики. Для отримання консультації з правових питань ви також завжди можете звернутись до Національної гарячої лінії за номером 0 800 500 335 та 335 та до Координаційного центру з надання правової допомоги за номером 0 800 213 103.

.

 

 

 

 

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту support.web@kyivcity.gov.ua