Версія для людей із вадами зору

Пасажири і надалі матимуть можливість оплачувати проїзд у метро за допомогою банківських карток на жовтих турнікетах

Інформація про скасування можливості оплатити банківською карткою проїзд у метро не відповідає дійсності. Пасажири столичного метрополітену і надалі матимуть можливість оплачувати проїзд у підземці за допомогою банківських карток.

Наразі оплата банківською карткою та мобільними додатками Apple Pay та Google Pay на жовтих турнікетах працює у звичайному режимі.

А от безконтактна картка метро з 25 серпня не продається і не поповнюється у касах 10-и станцій метрополітену.

Нагадаємо, що 30 жовтня завершується дослідна експлуатація єдиного електронного квитка, тож громадський транспорт столиці повністю переходить на автоматизовану систему оплати проїзду. Із 1 листопада 2019 року сплатити за проїзд у муніципальному громадському транспорті можна буде тільки безготівково.

Придбати та поповнити е-квиток можна:

  • на 10 станціях КП «Київський метрополітен»: «Хрещатик», «Театральна», «Майдан Незалежності», «Акедеммістечко», «Лісова», «Арсенальна», «Теремки», «Видубичі», «Сирець» та «Почайна»;
  • у 322 точках «Т кіоск»;
  • через мобільний додаток Kyiv Smart City;
  • через платіжні термінали: Easy pay (1800 терміналів), Ibox (1110 терміналів), 2clik (725 терміналів).

Детальніше про те, як користуватися е-квитком, читайте тут.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту support.web@kyivcity.gov.ua