Звіт про опрацювання запитів на інформацію у 2021 році
20 січня 2022 року
У 2021 році до виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – КМДА) та районних в місті Києві державних адміністрацій загалом надійшло 13 856 запитів, поданих відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації».
Основна частина запитів на інформацію надходить, попередньо розглядається та реєструється в управлінні інформаційного забезпечення та доступу до публічної інформації апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Управління), яке визначене спеціальним структурним підрозділом, відповідальним за організацію доступу до публічної інформації у КМДА.
У 2021 році із 13 856 запитів на інформацію 52% (7145 запитів) надійшли до Управління, 30% (4164 запити) надійшли безпосередньо до районних в місті Києві державних адміністрацій та 18% (2547 запитів) – подані запитувачами безпосередньо до структурних підрозділів КМДА.
Кількість запитів на інформацію, поданих до КМДА та зареєстрованих в Управлінні постійно зростає.
З моменту набуття чинності Закону України «Про доступ до публічної інформації» в Управлінні опрацьовано 49 103 запити на публічну інформацію (запити на доступ до публічної інформації, що надійшли від фізичних, юридичних осіб, об'єднань громадян без статусу юридичної особи).
Запити та звернення від представників засобів масової інформації (запити-ЗМІ) у КМДА обліковуються окремо відповідно до Закону України «Про інформацію». Так, крім запитів на публічну інформацію, у 2021 році до Управління надійшло 4130 запитів-ЗМІ.
Нижче наведена щорічна динаміка кількості запитів на публічну інформацію, що надходили до Управління від фізичних, юридичних осіб, об'єднань громадян без статусу юридичної особи, з початку дії Закону України «Про доступ до публічної інформації», з 09.05.2011 до 31.12.2021:
2011 р. – 1470 запитів;
2012 р. – 3074 запити;
2013 р. – 2864 запити;
2014 р. – 2385 запитів;
2015 р. – 3872 запити;
2016 р. – 5147 запитів;
2017 р. – 4773 запити;
2018 р. – 5395 запитів;
2019 р. – 5776 запитів;
2020 р. – 7202 запити;
2021 р. – 7145 запитів.
У 2021 році в середньому за місяць до Управління надходило 595 запитів.
Шляхи надходження запитів на інформацію у 2021 році розподілилися так :
- електронною поштою – 3821;
- через онлайн-форму – 1488;
- через органи влади – 1133;
- поштою – 329;
- особисто – 250;
- усно (телефоном) – 78;
- від інших органів, установ, організацій – 46.
Категорії запитувачів, що подавали запити у 2021 році:
- фізичні особи –6120;
- від юридичні особи – 968;
- об’єднання громадян без статусу юридичної особи – 57.
Із запитів, що надійшли до Управління у 2021 році, 149 містили скарги, заяви, пропозиції чи клопотання про надання роз’яснень, відтак були розглянуті відповідно до Закону України «Про звернення громадян».
Із загальної кількості запитів на інформацію, що надійшли у 2021 році, 1071 запитів стосувалися компетенції апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) і були опрацьовані в Управлінні.
У 2021 році запитувачів цікавила така інформація:
Питання | Загальна кількість запитів |
Земельні ресурси | 1981 |
Містобудування та архітектура | 1834 |
Інформація апарату КМДА | 1071 |
Транспортна інфраструктура | 716 |
Міський благоустрій | 690 |
Державний архітектурно-будівельний контроль Києва | 660 |
Охорона культурної спадщини | 579 |
Житлово-комунальна інфраструктура | 470 |
Комунальна власність | 457 |
Охорона здоров’я | 409 |
Соціальна політика | 274 |
Економіки та інвестиції | 230 |
Муніципальна безпека | 183 |
Культура | 196 |
Інформаційно-комунікаційні технології | 146 |
Будівництво та житлове забезпечення | 380 |
Молодь та спорту | 137 |
Документи Державного архіву м. Києва | 130 |
Освіта і наука | 347 |
Суспільні комунікації | 110 |
Промисловість та підприємництво | 100 |
Реєстрація | 132 |
Реклама | 97 |
Фінанси | 63 |
Адміністративні послуги | 58 |
Внутрішній фінансовий контролю та аудиту | 45 |
Туризм | 50 |
Діяльність Служби у справах дітей та сім’ї | 42 |
Самоврядний контроль | 35 |
Розподіл запитів на інформацію у 2021 році за районними в місті Києві державними адміністраціями:
Районна в місті Києві державна адміністрація | Кількість запитів, опрацьованих у РДА | З них: | |
надійшло через Управління | направлених безпосередньо запитувачами | ||
Деснянська | 714 | 262 | 452 |
Печерська | 710 | 294 | 416 |
Святошинська | 639 | 327 | 312 |
Солом'янська | 569 | 258 | 311 |
Шевченківська | 558 | 337 | 221 |
Дніпровська | 554 | 307 | 247 |
Голосіївська | 468 | 264 | 204 |
Дарницька | 386 | 252 | 134 |
Подільська | 371 | 227 | 144 |
Оболонська | 355 | 249 | 106 |
Робота Системи обліку публічної інформації
Із метою забезпечення проактивного принципу щодо доступу до інформації та зниження кількості запитів, на Офіційному порталі Києва функціонує Система обліку публічної інформації.
Щодоби в автоматичному режимі в ній оприлюднюються реквізити документів, які містять публічну інформацію.
З 2014 року користувачі, зареєструвавшись, мають можливість завантажувати документи (що не містять інформації з обмеженим доступом) самостійно, без необхідності подавати запит до КМДА. Так, у 2021 році користувачі порталу завантажили 2217 документів.
Загалом за час функціонування із Системи обліку публічної інформації було завантажено 144 621 документ.
Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]