Звіт про опрацювання запитів на інформацію у 2020 році
20 січня 2021 року
У 2020 році до виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – КМДА) та районних в місті Києві державних адміністрацій загалом надійшло 16 620 запитів, поданих відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації».
Основна частина запитів на інформацію надходить, попередньо розглядається та реєструється в управлінні інформаційного забезпечення та доступу до публічної інформації апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Управління), яке визначене спеціальним структурним підрозділом, відповідальним за організацію доступу до публічної інформації у КМДА.
У 2020 році із 16 620 запитів на інформацію надійшли:
Кількість запитів на інформацію, поданих до КМДА та зареєстрованих в Управлінні постійно зростає.
З моменту набуття чинності Закону України «Про доступ до публічної інформації» в Управлінні опрацьовано 54 419 запитів на інформацію (запити на доступ до публічної інформації, що надійшли від фізичних, юридичних осіб, об'єднань громадян без статусу юридичної особи, а також від засобів масової інформації).
Нижче наведена щорічна динаміка кількості запитів, що надходили до Управління від фізичних, юридичних осіб, об'єднань громадян без статусу юридичної особи, з початку дії Закону України «Про доступ до публічної інформації», з 09.05.2011 до 31.12.2020.
У 2020 році в середньому за місяць до Управління надходило 600 запитів.
Шляхи надходження запитів на інформацію у 2020 році розподілилися так :
електронною поштою – 3950;
через онлайн-форму на веб-порталі – 1406;
через органи влади – 922;
особисто – 377;
поштою – 299;
усно (телефоном) – 81;
від інших підприємств, установ та організацій – 167.
Категорії запитувачів, що подавали запити у 2020 році:
фізичні особи – 6189;
юридичні особи – 960;
об’єднання громадян без статусу юридичної особи – 53.
Із запитів, що надійшли до Управління у 2020 році, 258 містили скарги, заяви, пропозиції чи клопотання про надання роз’яснень, відтак були розглянуті відповідно до Закону України «Про звернення громадян».
Із загальної кількості запитів на інформацію, що надійшли у 2020 році, 1406 стосувалися компетенції апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) і були опрацьовані в Управлінні.
У 2020 році запитувачів найбільше цікавила така інформація:
Питання | Загальна кількість запитів |
Містобудування та архітектура | 2441 |
Земельні ресурси | 1959 |
Інформація апарату КМДА | 1434 |
Державний архітектурно-будівельний контроль Києва | 1346 |
Транспортна інфраструктура | 902 |
Житлово-комунальна інфраструктура | 784 |
Охорона здоров’я | 683 |
Міський благоустрій | 625 |
Теми, що увійшли до сектору «Інші питання», порушувались у 2020 році у такій кількості запитів:
Розподіл запитів на інформацію у 2020 році за районними в місті Києві державними адміністраціями:
Робота Системи обліку публічної інформації
Із метою забезпечення проактивного доступу до інформації та зниження кількості запитів, на Офіційному порталі Києва функціонує Система обліку публічної інформації.
Щодоби в автоматичному режимі в ній оприлюднюються реквізити документів, які містять публічну інформацію.
З 2014 року користувачі, зареєструвавшись, мають можливість завантажувати документи (що не містять інформації з обмеженим доступом) самостійно, без необхідності подавати запит до КМДА. Так, у 2020 році користувачі порталу завантажили 7778 документів.
Загалом за час функціонування із Системи обліку публічної інформації було завантажено 142 703 документи.
Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]