Що робити, якщо порушено норми побуту/навчання/лікування?
До повноважень Головного управління Держпродспоживслужби в м.Києві належить розгляд скарг на:
-
погіршення умов проживання, у зв’язку з діяльністю суб’єктів господарювання, зокрема, перевищення рівнів шуму, вібрації, наявність сторонніх запахів, викидів в атмосферне повітря;
-
незадовільний стан лікувально-профілактичних закладів, зокрема, незадовільне прання білизни, неякісне прибирання;
-
відсутність проходження медичних оглядів у працівників, які підлягають обов’язковим профілактичним медичним оглядам, наприклад, у працівників перукарень, пралень, їдалень, продовольчих магазинів, дитячих садків;
-
неналежні умови навчання, виховання, перебування дітей у дитячих дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних закладах тощо.
Так, до Головного управління Держпродспоживслужби в м. Києві слід звернутись якщо:
-
ваш сусід вдома відкрив виробництво та заважає вам надмірним шумом;
-
в вашому будинку відкрили кафе і там до пізньої ночі гучно лунає музика чи за інших обставин вам потрібно перевірити, чи не перевищують допустимі рівні шуму чи вібрації;
-
якщо ви помітили тарганів в лікарні чи в інший спосіб порушено санітарні вимоги в медичних закладах тощо.
Відповідно Рішення Колегії КМДА від 24 лютого 2017 року, районні в місті Києві державні адміністрації зобов’язані забезпечити роботу постійно діючих комісій з питань розгляду звернень громадян, із залученням до їх роботи посадових осіб інших організацій, у тому числі й Головного управління Держпродспоживслужби в м. Києві та Державної установи Лабораторний центр МОЗ України, у разі необхідності – проведення лабораторних досліджень чи інструментальних вимірювань.
В разі потреби в таких дослідженнях та за детальною інофрмацією щодо обробки звернень громадян, звертайтесь до вашої районної адміністрації. З інших питань в межах компетенції звертайтесь до ГУ Держпродспоживслужби в м. Києві, що здійснює нагляд за дотриманням санітарного законодавства (атмосферне повітря, вода відкритих водойм, шум, вібрація, іонізуюче випромінювання, грунт, умови побуту, харчування, відпочинку, навчання, виховання тощо).
Разом із скаргою необхідно надати, за наявності, копії документів про придбання харчових продуктів (товарних чеків, фото тощо) для отримання погодження на здійснення перевірки. Як скласти звернення до ГУ Держпродспоживслужби в м. Києві читайте за посиланням чи телефонуйте за консультацією до управління за номером (044)4869585.
Також ви завжди можете звернутись до поліції, зателефонувавши за номером 102. Консультацію можна отримати і в кол-центрі поліції за номером 0800500202. Також консультацію щодо додержання санітарних вимог чи з інших питань можна отримати за телефоном Контактного центра міста Києва 1551(зі стаціонарного) та (044)2057337 (з мобільного).
Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]