Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Управління з питань звернень громадян

Управління з питань звернень громадян Начальник управління – Бричко Оксана Леонідівна
Біографічна довідка

Управління з питань звернень громадянЗаступник начальника управління – начальник відділу Іскренко Владислава Юріївна
Біографічна довідка

Управління з питань звернень громадян вул. Хрещатик, 36, Київ-044, 01001

Управління з питань звернень громадян відділ особистого прийому громадян +38 (044) 202-75-94
відділ опрацювання письмових звернень громадян +38 (044) 202-75-33
відділ аналітичної роботи та контролю +38 (044) 202-75-74,
202-75-23, 202-75-82

Управління з питань звернень громадян [email protected]

Управління з питань звернень громадян пн–чт 8:00–17:00, пт 8:00–15:45
обідня перерва 12:00–12:45

Відповідно до Закону України «Про звернення громадян» у Вас є можливість подати звернення не тільки особисто під час прийому, а й шляхом направлення поштою, надсилання електронного звернення за допомогою мережі Інтернет, а також подання усного звернення за допомогою засобів телефонного зв’язку. Також, на першому поверсі адміністративної будівлі розміщена скриня для звернень громадян.

Просимо використовувати вказані способи подання звернення.

До уваги громадян!

Принагідно інформуємо, що особисті звернення громадян оформлюються відповідно до вимог статті 5 Закону України «Про звернення громадян», а саме: звернення адресуються органам державної влади і місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форм власності, об'єднанням громадян або посадовим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань.

У зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Звернення може бути усним (викладеним громадянином і записаним посадовою особою на особистому прийомі) чи письмовим, надісланим поштою або переданим громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, якщо ці повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства. Звернення може бути подано як окремою особою (індивідуальне), так і групою осіб (колективне).

Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. У зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв'язку з ним). Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.

Подання громадянином звернення, яке містить наклеп і образи, дискредитацію органів державної влади, органів місцевого самоврядування, об'єднань громадян та їхніх посадових осіб, керівників та інших посадових осіб підприємств, установ і організацій незалежно від форм власності, заклики до розпалювання національної, расової, релігійної ворожнечі та інших дій, тягне за собою відповідальність, передбачену чинним законодавством.


Положення


Управління з питань звернень громадян Основнi функцiї:

  • забезпечення реалізації конституційного права громадян на звернення до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових осіб цих органів щодо захисту їх законних прав та інтересів;
  • опрацювання звернень громадян, що надійшли й адресовані Київському міському голові (з питань діяльності виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації), першому заступникові голови Київської міської державної адміністрації, заступникам голови Київської міської державної адміністрації та керівникові апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);
  • сприяння громадянам у вирішенні відповідно до чинного законодавства питань, з якими вони звернулись до Київського міського голови (з питань діяльності виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), його посадових осіб;
  • надання роз’яснення громадянам щодо порядку проведення особистого прийому громадян Київським міським головою (з питань діяльності виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), першим заступником голови Київської міської державної адміністрації, заступниками голови Київської міської державної адміністрації та керівником апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);
  • прийом, попередній розгляд та реєстрація особистих звернень громадян, адресованих Київському міському голові (з питань діяльності виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), першому заступникові голови Київської міської державної адміністрації, заступникам голови Київської міської державної адміністрації та керівникові апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
 

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]