Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

За 2016 рік

В Управлінні (інспекції) самоврядного контролю робота із зверненнями громадян проводиться у порядку, визначеному Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» (далі – Указ), постановами Верховної Ради України, указами і розпорядженнями Президента України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, розпорядженнями керівництва Київської міської державної адміністрації та іншими нормативно-правовими актами, що регламентують роботу із зверненнями громадян.

До Управління (інспекції) самоврядного контролю за 2016 рік надійшло 376 звернень громадян, з них – 343 – на особистому прийомі, письмових – 16.

В зв’язку з тим, що заявнику надавались аргументовані відповіді на його звернення та згідно ст. 8 Закону України «Про звернення громадян» в подальшому всі звернення по зазначених питання будуть прийматись до відома. Особистий прийом громадян керівником Управління проводиться відповідно до ст. 22 Закону України «Про звернення громадян» та графіку проведення особистого прийому та виїзних прийомів громадян.

Графіки особистого прийому громадян та проведення прямих («гарячих») телефонних ліній для інформування громадян розміщено на офіційній сторінці Управління.

Оприлюднення інформації про роботу із зверненнями громадян відбувається регулярно через сторінку Fаcebook, ЗМІ та до прес-служби заступника голови П.Пантелеєва. Громадяни звертались, передусім, з питаннями неналежного утримання будинків.

За період роботи Управління (інспекції) самоврядного контролю ВО КМР (КМДА) ініційовано притягнення до дисциплінарної відповідальності у вигляді догани - 57 посадових осіб комунальних підприємств з утримання житлового фонду, депремійовано – 10 осіб. Також, винесені попередження - 24 посадових осіб комунальних підприємств та за результатами перевірок звільнено - 5 посадових осіб комунальних підприємств. Надавались пропозиції на адресу виконавців послуг щодо проведення перерахунків на користь споживачів за послуги центрального опалення та гарячого водопостачання – орієнтовно 4,5 млн. грн, за послуги з утримання будинків та прибудинкових територій – близько 2 млн. грн.

Складений аналітичний звіт виконання розпорядження від 29 січня 2016 року № 40 «Про Програму економічного і соціального розвитку м. Києва на 2016 рік» (із змінами та доповненнями) в частині капітальних ремонтів житлового фонду та надано звіт про виявлені порушення заступнику голови КМДА П. Пантелєєву по дев’яти з десяти районів.

Розроблено та надано для ознайомлення заступнику голови КМДА П.Пантелєєву проект Рішення Київради «Положення про порядок планування та виконання капітального ремонту житлового фонду комунальної власності міста Києва» та пропозиції по поліпшенню організації виконання капітальних ремонтів в житловому фонді.

В Управлінні проводилась перевірка Департаментом внутрішнього фінансового контролю та аудиту КМДА за результатом якої надано рекомендації та пропозиції, які враховані в поточній діяльності Управління.

Також проводилась перевірка Управлінням юстиції м. Києва за результатними якої порушень не виявлено.

З Департаментом внутрішнього фінансового контролю та аудиту КМДА проведено нараду щодо відпрацювання процедури реагування по виявленим порушенням з боку замовників робіт з капітального ремонту житлового фонду міста Києва.

Вдосконалено форму фіксування контрольних заходів, проведених Управлінням, внесено зміни до номенклатури справ, розпочато запровадження системи внутрішнього контролю.

На вимогу Управління, комунальними підприємствами «Керуючі компанії з обслуговування житлового фонду районів міста Києва» здійснено перерахунок споживачам за ненадану послугу з утримання будинків та прибудинкових територій на загальну суму 144,242 тис. грн.

Управлінням за скаргами споживачів Печерського району проведено перевірку та встановлено, що в період 2015-2016 в 50-ти будинках обладнаних ліфтами, застосовувався тариф, як для першого поверху (без ліфтів), тобто без урахування трьох складових: «Технічне обслуговування ліфтів», «Обслуговування систем диспетчеризації», «Енергопостачання для ліфтів».

Через допущену помилку в нарахуваннях КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Печерського району м. Києва» втратило дохід в розмірі 1 312 093,62 грн.

За результатами службового розслідування оголошено догану начальнику відділу ЦОС та головному бухгалтеру комунального підприємства «Керуюча компанії з обслуговування житлового фонду Печерського району міста Києва».

В Управлінні опрацьовано проект «Стратегії розвитку міста Києва до 2025 року» та надано до Департаменту економіки та інвестицій пропозиції щодо покращення якості сервісу та вдосконалення системи самоврядного контролю в сфері надання житлово – комунальних послуг.

На вимогу Управління, комунальними підприємствами «Керуючі компанії з обслуговування житлового фонду районів міста Києва» здійснено перерахунок у грудні споживачам за ненадану послугу з утримання будинків та прибудинкових територій на загальну суму 338,013 тис. грн.

Проводилось службове розслідування щодо зсуву ґрунту за адресою: вул. Маряненка, 7. Підготовлено висновки щодо причин виникнення надзвичайної ситуації.

Управлінням в жовтні 2016 року проведено перевірку щодо крадіжок приладів обліку теплової енергії в Святошинському районі. За результатами опрацювання, визначено фактори, що сприяють розкраданню обладнання, напрацьовано пропозиції щодо протидії розкраданням обладнання, які оприлюднено на окремій нараді у заступника голови Київської міської державної адміністрації П. Пантелеєва та ЗМІ.

Управлінням проведено контрольні заходи щодо проблемного екологічного та санітарного стану річки «Коник». За результатами обстеження річки та зібраних матеріалів напрацьовано можливі шляхи вирішення проблеми і очищення водойми Коник та ознайомлено громадськість.

Щотижнево проводяться контрольні заходи по дотриманню ПАТ «Київенерго» прав споживачів житлово-комунальних послуг на отримання інформації про настання (подовження) перерви в наданні послуги з гарячого водопостачання під час гідравлічних випробувань на тепломережах. Висновки та виявлені порушення оприлюднюються на штабі по підготовці до опалювального сезону.

Управлінням і надалі продовжується робота по посиленню персональної відповідальності працівників за вирішення питань, що порушуються у зверненнях громадян; по забезпеченню безперешкодного прийому громадян; фактичного поновлення порушених прав та інтересів громадян.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]