Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Безбар’єрність. Управління туризму та промоцій

План основних заходів Управління туризму та промоцій КМДА та КНП «Київський центр розвитку туризму» на 2024 рік щодо сприяння у створенні безбар’єрного простору для гостей і мешканців столиці та організації реабілітації за допомоги туристичної сфери

Повідомлення та звернення громадян можуть подаватись в усній, письмовій чи іншій формі:

  • поштою - на адресу  01024 м. Київ, вул. Басейна, 1/2, літера А;
  • електронною поштою – за адресою: [email protected];
  • особисто - за адресою: вул. Басейна, 1/2, літера А, м. Київ 4 поверх.

Терміни та порядок розгляду звернень громадян

Згідно зі ст. 20 Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, – невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п’яти днів.

На обгрунтовану письмову вимогу громадянина термін розгляду може бути скорочено від встановленого ст. 20 Закону терміну.

Звернення громадян, які мають встановлені законодавством пільги, розглядаються у першочерговому порядку.

 

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]