Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

4-та гілка метро: Київ підписав угоду про спільне будівництво з китайським консорціумом

22 листопада 2017 року

4-та гілка метро: Київ підписав угоду про спільне будівництво з китайським консорціумом

У столиці планують будівництво 4-ї гілки метро. Вона має з’єднати Поділ з Троєщиною. Сьогодні мер Києва Віталій Кличко та заступник голови правління China Pacific Construction Group Го Уін підписали угоду про співпрацю щодо реалізації відповідного проекту. Партнерство передбачає створення робочої групи, до якої увійдуть українські та китайські спеціалісти. Фахівці мають розробити оптимальні технічні та фінансові рішення для реалізації проекту.

Вартість будівництва попередньо оцінюють у 2 мільярди доларів США. При цьому 85% від прогнозованої вартості проекту буде забезпечено за рахунок кредиту від китайських фінансових установ.

«Можливість залучення цього кредиту розглядається Україною із наданням державної гарантії на повернення кредитних коштів. Термін повернення кредиту – від 15 до 20 років. При цьому процентна ставка буде предметом переговорів», – наголосив мер Віталій Кличко.

Проект передбачає будівництво нової лінії метрополітену протяжністю майже 18 км з 13-ма станціями. Проект реалізовано за підтримки Української асоціації Шовкового шляху SilkLink.

«Українська асоціація Шовкового шляху SilkLink максимально сприяла у переговорах та підписанні цього важливого інвестиційного договору про будівництво 4 гілки київського метрополітену між українською та китайською сторонами. Можна сміливо сказати, що столиця України вже є частиною Шовкового Шляху, а наша Асоціація SilkLink є мостом для якісної та ефективної співпраці», – зазначила засновник та директор Української Асоціації Шовкового шляху Silk Link, депутат Київради Ірина Никорак.

«Після року наших спільних зусиль ми можемо підписати офіційну угоду. Ми маємо гарний досвід розбудови метро у всьому світі. Ми знаємо, що 4 гілка метро є нагальною для Києва, адже наш проект має зв’язати обидва береги Дніпра та нарешті вирішити транспортні проблеми масиву Троєщина», – наголосив представник китайської сторони Го Уін.

Термін будівництва – 5 років. Роботи розпочнуться після добудови Подільсько-Воскресенського мосту.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]