Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Близько 30% будинків ОСББ та ЖБК досі не подали заявки на підключення до тепла

02 листопада 2020 року, 14:56

Станом на 2 листопада лише в 66% будинків ОСББ, ЖБК відомчих та інших здійснюється постачання тепла. Решта досі не подала відповідних заявок комунальному підприємству «Київтеплоенерго». Нагадаємо, підключення зазначених житлових будівель здійснюється винятково на основі заявок органів правлінь чи обслуговуючих організацій.

При цьому «Київтеплоенерго» у повному обсязі виконало письмові заявки щодо підключення до теплопостачання об’єктів соціальної сфери. Станом на ранок 2 листопада тепло отримали 99,4% (525) дитсадків, 98,8% лікувальних закладів (319), 99,3% (444) шкіл.

Також до системи опалення у столиці підключили всі будинки, якими управляють комунальні підприємства – керуючі компанії районів міста.

Наразі «Київтеплоенерго» працює над оперативним усуненням аварійних ситуацій, що виникли під час запуску. У цілодобовому режимі працюють 35 спецбригад підприємства. З початку опалювального сезону вони усунули 900 пошкоджень теплових мереж.

Нагадаємо, що система теплопостачання Києва є однією з найбільших у Європі. Це комплекс із трьох потужних тепло- та теплоелектроцентралей, майже 200 котельних та понад 2,7 тисячі кілометрів теплових мереж.

Детальна інформація про причини відсутності та терміни відновлення послуг із опалення та гарячого водопостачання – у Центральній диспетчерській із питань ЖКГ за номером 15-57 (зі стаціонарного телефону), (044) 500-1557 (з мобільного) або на сайті: https://1557.kyiv.ua/login/.

Також клієнти «Київтеплоенерго» можуть безкоштовно підключити послугу SMS-оповіщень про проведення аварійних або планових робіт на тепломережах. Для цього необхідно зателефонувати на гарячу лінію 15-51 чи 15-57. Або залишити заявку на сайтах контактних служб: https://1551.gov.ua/ (створити звернення) та https://1557.kyiv.ua/login/.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]