Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Діана Попова: «Місто робить усе задля модернізації та розвитку івентів»

17 квітня 2019 року, 18:31

17 квітня відбувся XII Український маркетинг-форум, у якому взяла участь директор Департаменту культури КМДА Діана Попова. Темою став фестивальний івент-маркетинг: «Вирішення завдань міста і бізнесу».

Разом із Діаною Поповою у дискусії брали участь засновник Ulichnaya Eda Роман Тугашев, керівник відділу комунікацій Borjomi Ukraine Марина Соловйова, маркетинг-директор Good wine Маша Олійник та засновник фестивалю Atlas Weekend Дмитро Сидоренко. Учасники обговорили важливі теми співпраці міста і бізнесу, чому фестивальний рух набирає силу та від чого залежить створення успішного івент-проекту.

«Для нас важливо аналізувати суспільство, розуміти, що саме потрібно конкретній аудиторії. Так ми знаходимо спільну мову з організаторами і робимо справді грандіозні проекти. Фестивалі мають об’ємний соціальний потенціал, оскільки присутня зацікавленість одразу великої аудиторії, і ми успішно його реалізуємо», – зазначила директор Департаменту під час дискусії.

Модератором обговорення став Денис Блощинський, який ставив питання щодо стратегії розвитку міста та можливих місць для проведення івентів.

«Я можу сказати, що місто справді змінилося за останні роки. Ми готові і хочемо взаємодіяти, завдяки цьому Київ має змогу іти вперед і відчувати розвиток», – наголосив Роман Тугашев, розповідаючи про співпрацю міста і бренда.

Український маркетинг-форум проходить кожного року, збираючи близько 800 професіоналів, які діляться досвідом у рамках чотирьох секцій.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]