Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Із 5-го числа і до кінця місяця кияни можуть передавати показання квартирних лічильників води та тепла

08 квітня 2024 року, 14:21

Із 5-го числа і до останнього дня місяця кияни можуть передавати показання квартирних лічильників, подавати пакет документів про проведену повірку, заміну чи встановлення лічильника для його подальшого взяття на комерційний облік. Про це інформує комунальний концерн «Центр комунального сервісу» (ЦКС).

ЦКС наголошує: споживачам, які не користуються послугами (наприклад, встановили бойлер або тимчасово не проживають у квартирі), необхідно також щомісяця передавати показання квартирних лічильників, навіть якщо вони незмінні. Фахівці просять не відкладати передачу на останній день місяця, щоб уникнути перевантаження телефонних ліній.

Передати показання квартирних лічильників ЦКС пропонує найбільш зручним для споживача способом:

додаткові стаціонарні телефонні номери сервісних центрів: 044-354-86-26, 044-354-81-12, 044-354-81-25, 044-354-81-28, 044-354-86-41, 044-354-81-15, 044-354-86-21, 044-354-86-24, 044-354-86-29, 044-354-86-06;

  • при оплаті послуг у банківських та фінансових установах.

Скриньки для передачі показань за адресами районних сервісних центрів:

  • Голосіївський район – просп. Науки, 11;
  • Дарницький район – вул. Костянтина Заслонова, 22, вул. Анни Ахматової, 2-А;
  • Деснянський район – вул. Радунська, 18;
  • Дніпровський район – вул. Миропільська, 13-А;
  • Оболонський район – просп. Володимира Івасюка, 57, вул. Федора Максименка, 16;
  • Печерський район – Кловський узвіз, 24;
  • Подільський район – просп. Георгія Гонгадзе, 20-Е;
  • Святошинський район – бульв. Академіка Вернадського, 63-А, вул. Якуба Коласа, 15-Б;
  • Солом’янський район – вул. Михайла Донця, 21-Б;
  • Шевченківський район – вул. Олександра Довженка, 10, вул. Естонська, 5.

У разі виникнення додаткових питань чи необхідності більш детальної консультації, споживачі можуть скористатися дистанційними каналами комунікації або звернутись до одного із сервісних центрів. Інформація про них розміщена за посиланням: https://cks.com.ua/to_consumers/our-services/.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]