«Київ Цифровий» долучається до роботи над «Електронним кабінетом Захисника», що діятиме за принципом єдиного вікна
Команда міського застосунку «Київ Цифровий» долучиться до роботи над «Електронним кабінетом Захисника», де військовослужбовці та ветерани зможуть отримати послуги, гарантовані містом. Новий електронний сервіс стане віртуальним містком для комунікації захисників із муніципальними установами для отримання консультацій та послуг за принципом єдиного вікна. Про це повідомив керівник цифрової трансформації Києва (CDTO) та заступник мера Києва Петро Оленич.
Серед його функціоналу буде: легка наскрізна авторизація, зручне відслідковування онлайн, отримання повідомлень про статус опрацювання заявки.
«Сервіс дасть змогу захисникам отримувати належні їм послуги та допомогу від міста в електронному вигляді та в мінімально короткі проміжки часу. Робота над наповненням сервісу триває», – повідомив Петро Оленич.
Головне призначення сервісу «Електронний кабінет Захисника» – оцифрувати послугу, а також дати захисникам можливість легше та швидше взаємодіяти з міськими установами. Це допоможе ветеранам та членам їхніх сімей скористатися правом на медичну та матеріальну допомогу, а також оформлення пільг.
Зрозумілий інтерфейс дозволить захиснику або його законному представнику пройти верифікацію та отримати підтвердження статусу Захисника в кілька кліків.
Запустити роботу «Електронного кабінету Захисника» місто планує до кінця 2023 року.
Сервіс розробляє Департамент інформаційно-комунікаційних технологій у співпраці з Департаментом соціальної політики.
Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]