Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Київ здобув престижну нагороду на міжнародній конференції Transport Ticketing Global за впровадження сервісів мобільності

13 березня 2024 року, 16:53

Київ здобув престижну відзнаку на міжнародній конференції Transport Ticketing Global у Лондоні: перемогу в номінації «Найкраща ініціатива сервісу мобільності – створення екосистеми мобільних сервісів для майбутнього». Про це повідомив керівник цифрової трансформації Києва (CDTO) та заступник голови КМДА Петро Оленич.

«Київ Цифровий – це не просто мобільний застосунок. Це платформа, що робить наше місто кращим. Ми постійно працюємо над тим, щоб зробити Київ Цифровий більш зручним, доступним та адаптивним до потреб користувачів. Ця нагорода є свідченням того, що ми рухаємося у правильному напрямку», – додав Петро Оленич.

Цю нагороду Київ отримав за розробку та впровадження комплексної екосистеми MaaS (сервісу мобільності), що поєднує в собі різні види оплати транспортних послуг в одному застосунку, функцію візуалізації заповненості паркінгів та оплати паркування онлайн, а також можливість моніторити рух громадського транспорту в реальному часі. Це допомагає та робить пересування містом більш зручним, доступним та екологічним.

Нагадаємо, що Київ став першим містом України, де повністю скасували паперові талони на проїзд у громадському транспорті.

Автоматична система оплати проїзду зробила значно зручнішим користування транспортом: у столиці діє єдиний квиток для шести видів громадського транспорту, а також сім видів оплати проїзду в ньому. Крім того, користувачі бачать заповненість паркінгів у режимі реального часу та можуть сплатити погодинне паркування через застосунок Київ Цифровий.

Transport Ticketing Global зібрала 250 компаній транспортної індустрії з усього світу, щоб відзначити неймовірну роботу, виконану за допомогою новаторських рішень в обслуговуванні пасажирів.

Відзнака Transport Ticketing – це визнання світового рівня інноваційних рішень, які впроваджують у Києві для поліпшення пасажирського досвіду. Ці нагороди свідчать про те, що цифрові проєкти міста завдяки зворотному зв’язку з киянами входять у перелік найкращих у світі.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]