Кияни мають встигнути передати до кінця місяця показання лічильників холодної і гарячої води
Триває передача показань квартирних лічильників води. Споживачі мають встигнути внести відповідні дані про споживання до кінця травня. На це у киян лишається лише 4 дні. Важливо передавати дані щомісяця, адже від цього залежить коректність нарахувань.
Щомісяця прийом показань розпочинається з 5 числа і триває до останнього дня поточного місяця.
Власники бойлерів у будинках, де передбачене централізоване гаряче водопостачання, також мають щомісяця передавати показання лічильників, навіть якщо вони не відрізняються від попередніх.
Передавати показання можна дистанційно через:
- особистий кабінет на сайті «Центру комунального сервісу» – https://komunalka.ua/cabinet/;
- особистий кабінет на сайті КП «Київтеплоенерго» – https://kte.kmda.gov.ua/my-cabinet/;
- мобільний застосунок «Комуналка» (завантажити можна в App store (https://apple.co/3jEvytU) чи Google Play (https://bit.ly/3b6XqmD);
- телефон Call-центру: (044) 247-40-40;
- безкоштовну телефонну лінію: 0-800-404-407 (з мобільного);
- додаткові стаціонарні телефонні номери сервісних центрів: (044) 354-86-26; (044) 354-81-12; (044) 354-81-25; (044) 354-81-28; (044) 354-86-41; (044) 354-81-15; (044) 354-86-21; (044) 354-86-24; (044) 354-86-29; (044) 354-86-06.
Якщо показання лічильників води не передані вчасно, згідно з чинним законодавством нарахування будуть проводити за середнім об’ємом споживання квартири за останній рік.
У разі, якщо показання лічильників не передавались більше трьох місяців, скоригувати їх можна в «Центрі комунального сервісу» – через месенджер Facebook, Skype або Telegram: https://cks.com.ua/to_consumers/our-services/.
Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]