Версія для людей із вадами зору

Компанія-електропостачальник YASNO нагадує про заходи безпеки при обслуговуванні клієнтів у «помаранчевій» зоні

15 вересня 2020 року, 15:08

У зв’язку із входженням Києва до «помаранчевої» зони епідеміологічної небезпеки очний прийом клієнтів у енергоофісах електропостачальника YASNO відбувається винятково за попереднім записом і за наявності масок. Записатися на прийом до спеціаліста енергоофісу заздалегідь та на зручний час можна на сайті YASNO.

В енергоофісах YASNO обслуговують відвідувачів із дотриманням правил перебування у громадських приміщеннях:

  • вхід до приміщень лише в масках або респіраторах;
  • не більше одного відвідувача на 10 кв. м зали;
  • відстань між відвідувачами під час очікування зовні не менше 1,5 м.

Електропостачальник YASNO також подбав, щоб більшість питань клієнти могли вирішити за кілька хвилин без відвідування енергоофісу. Сплатити рахунок, передати показання лічильника, отримати консультацію щодо розрахунків і нарахувань можна дистанційно:

У YASNO закликають уникати додаткових візитів у енергоофіси і користуватись онлайн-сервісами, а також підказувати людям похилого віку, рідним, друзям та сусідам, як можна швидше вирішувати комунальні питання телефоном та через інтернет.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту support.web@kyivcity.gov.ua