Контактний центр міста Києва 15-51 шукає фахівців із прийому звернень
07 вересня 2017 року, 10:40
Триває прийом документів на вакантні посади фахівців відділу прийому звернень у КБУ «Контактний центр міста Києва 15-51».
Вимоги до кандидата:
- вища, середня або середня спеціальна освіта;
- хороша дикція, володіння навичками ділового мовлення, етичного спілкування;
- впевнене користування ПК;
- швидкісний набір тексту;
- вільне володіння українською мовою (усно та письмово);
- відповідальний підхід до роботи;
- комунікабельність (готовність спілкуватися з різними людьми);
- стресостійкість.
Основні обов’язки фахівця відділу прийому звернень:
- прийом вхідних дзвінків;
- реєстрація звернень заявників;
- надання консультацій заявникам (із широкого загалу питань, пов’язаних із життєдіяльністю міста);
- інформування щодо норм законодавства та актуальних питань державної політики.
Детальна інформація про вакансію та умови праці – за посиланням.
Нагадаємо, що КБУ «Контактний центр міста Києва» – це прямий зв’язок громадян зі столичною владою. Щодня за телефоном 15-51 оператори установи приймають скарги та пропозиції від мешканців міста для покращення якості життя у столиці.
Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]