Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Минулого тижня столичним метро скористалися майже 4,7 мільйона пасажирів, із яких майже 1,2 мільйона – пільговики

05 березня 2024 року, 15:32

Минулого тижня столичним метро скористалися майже 4,7 мільйона пасажирів, із яких майже 1,2 мільйона – пільговики. Про це інформує КП «Київський метрополітен».

Також із 26 лютого до 4 березня фахівці профільної служби замінили 18 шпал, 33 бруси та 4 напівшпалки в межах станційних колій і 25 м рейки. Крім того, триває плановий почерговий капітальний ремонт ескалаторів на станції «Палац спорту».

Разом із тим, через недотримання пасажирами правил користування трапляються зупинки ескалаторів. Зокрема, з різних причин відбулося 96 зупинок ескалаторів: 8 разів пасажири зупиняли ескалатор ручкою «стоп» без необхідності, 56 – для уникнення травмування, 28 – через потрапляння особистих речей. Підприємство закликає бути обачними та дотримуватися правил поведінки.

Інтервал руху поїздів у будні дні в години пік становить 02:30-03:00 хвилини, у міжпікові – 05:00-05:30 хвилин. У вихідні дні інтервал між поїздами вдень – 6-7 хвилин. Звертаємо увагу, що рух поїздів «синьою» лінією здійснюється між станціями «Героїв Дніпра» – «Либідська», а між станціями «Теремки» – «Деміївська» працює «човниковий» рух поїздів з інтервалом 13 та 17 хвилин, залежно від напрямку руху. Детально про режим роботи за посиланням: http://metro.kyiv.ua/node/7290.

Для пасажирів столичного метрополітену цілодобово працює довідковий центр за телефонами: 044-238-45-26, 050-448-91-71.

Фахівці центру надають інформацію про роботу метрополітену зокрема щодо:

  • роботи станцій, відправлення перших та останніх поїздів;
  • режиму роботи станцій під час повітряної тривоги та укриття населення;
  • графіка роботи ескалаторів і проведення ремонтів;
  • тарифів на послуги з перевезення, засоби та способи оплати проїзду;
  • правил користування київським метрополітеном (перевезення ручної поклажі, багажу та оплати за його перевезення);
  • проїзду пільгових пасажирів;
  • супроводу маломобільних пасажирів.

Водночас нагадаємо, що оператором оплати проїзду у громадському транспорті визначено КП «ГІОЦ», тож у разі виникнення запитань необхідно телефонувати на гарячу лінію оператора: 044-366-55-55.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]