Версія для людей з порушеннями зору
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ Портал Послуг
Версія для людей з порушеннями зору

Минулого тижня столичним метро скористалися майже 4,9 мільйона пасажирів, із яких майже 1,3 мільйона – пільговики

24 грудня 2024 року, 13:51

Минулого тижня столичним метро скористалися майже 4,9 мільйона пасажирів, із яких майже 1,3 мільйона – пільговики. Про це інформує КП «Київський метрополітен». 

На підприємстві проходять планові роботи з утримання інфраструктури. Зокрема, в цей період замінили 42 дерев’яні шпали на залізобетонні, 6  перевідних брусів на стрілочних переводах та 12 підкладок типу «метро».

Наразі тривають планові капітальні ремонти ескалаторів на станціях «Берестейська» та «Либідська». Нагадаємо, що на переході між станціями «Майдан Незалежності» і «Хрещатик» ремонтні роботи завершені.

Інтервали руху поїздів у будні в години пік становлять 2:45–3:45 хвилини, а в міжпікові – 5:00–6:15 хвилин. У вихідні дні час очікування поїзда складає 6–7 хвилин. Детальніше про режим роботи – за посиланням: http://metro.kyiv.ua/node/7290.

«Київський метрополітен» нагадує, що для пасажирів цілодобово працює довідковий центр за телефонами: (044) 238-45-26, 050-448-91-71.

Також, щоб отримати інформацію про роботу підземки, можна на станційних інфостійках натиснути кнопку для виклику та дочекатися відповіді працівника центру. Зокрема, пасажири можуть проконсультуватися щодо:

  • режиму роботи станцій;
  • укриття на станціях під час повітряної тривоги;
  • супроводу пасажирів із числа маломобільних груп;
  • виклику швидкої допомоги для пасажира;
  • виклику працівника станції або поліції при позаштатній ситуації тощо.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]