Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Минулого тижня столичним метрополітеном скористалися майже 5,1 млн пасажирів, із яких 1,2 млн – пільговики

24 жовтня 2023 року, 14:09

Минулого тижня столичним метрополітеном скористалися майже 5,1 млн пасажирів, із яких 1,2 млн – пільговики. Про це інформує КП «Київський метрополітен».

Для безпечного та безперебійного руху поїздів на підприємстві тривають планові роботи з утримання колійного господарства. Так, минулого тижня фахівці замінили 33 шпали та 11 брусів на стрілочних переводах. Також проходять почергові капітальні ремонти ескалаторів на станціях «Палац спорту» та «Либідська».

«Київський метрополітен» закликає пасажирів бути обачними та обережними під час користування ескалаторами. Минулого тижня працівники підземки зупиняли ескалатори 64 рази, щоб запобігти травмуванню пасажирів, та 38 разів – через потрапляння в них сторонніх предметів, що перевозили пасажири.

Інтервали руху поїздів у години пік у будні дні наразі становлять 02:30 – 03:00 хвилини, у міжпікові – 05:00 – 05:30 хвилин. У вихідні дні інтервал між поїздами вдень – 6-7 хвилин. Детальна інформація про графік роботи метрополітену за посиланням: http://metro.kyiv.ua/node/7290.

Нагадуємо, у столичному метрополітені доступні такі засоби оплати проїзду:

  • транспортна карта;
  • QR-квиток;
  • QR-код, згенерований у додатку Київ Цифровий;
  • безконтактна банківська картка;
  • мобільні додатки ApplePay та Google Pay.

У разі виникнення запитань щодо оплати проїзду у громадському транспорті  необхідно телефонувати на гарячу лінію оператора КП «ГІОЦ»: 044-366-55-55.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]