На гарячу лінію «15-00» для осіб, які постраждали від домашнього насильства, за перший тиждень звернулися 136 киян
За перший тиждень роботи гарячої лінії для осіб, які постраждали від домашнього насильства «15-00», на неї звернулося 136 осіб. Два дзвінки надійшли від осіб, які були налаштовані на скоєння суїциду. Про це повідомила заступниця голови КМДА Марина Хонда на своїй сторінці у Facebook.
«Ми тільки почали цю роботу, але вже бачимо, що вона потрібна. Щодня наші кризові психологи приймали до 20-ти дзвінків. Як показала робота в тестовому режимі, для попередження домашнього насильства дуже важлива робота кризових психологів. Навіть найкращі тренінги не можуть передбачити всі ситуації у родинах. Кілька днів тому одна з наших психологів 45 хвилин заспокоювала чоловіка, що вирішив піти з життя. Наш колл-центр є першою допомогою для людей, які постраждали від насильства в родині, і дуже важливо, щоб психологічна підтримка від операторів була на високому рівні», – зазначила Марина Хонда.
Гаряча лінія «15-00» у тестовому режимі працює з 1-го грудня. Вона є одним із складових єдиної системи реагування та допомоги у випадках вчинення домашнього насильства та насильства за ознакою статі. Ця система формується спільними діями Київської міської державної адміністрації та Фонду ООН у галузі народонаселення в Україні.
Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]