Марина Хонда: Протягом квітня на 10% зросла кількість звернень на телефон довіри щодо фізичного, психологічного та економічного насильства
Кількість звернень на телефон довіри Київського міського Центру гендерної рівності, запобігання та протидії насильству виросла протягом квітня щодо фізичного насильства на 3% і щодо психологічного та економічного – на 7%. Про це повідомила заступниця голови КМДА з питань здійснення самоврядних повноважень Марина Хонда на своїй сторінці у Facebook.
«Ми чи не вперше спостерігаємо ситуацію, коли кількість звернень щодо психологічного та економічного насильства зростає більше, ніж щодо фізичного. І хоча загалом підвищення показників – це тривожний сигнал, але з іншого боку – це маркер обізнаності людей. Вони усвідомлюють, що насильство – це не тільки про фізичний вплив. І знають, куди звертатись за допомогою, що їх підтримають і скоординують. Та, за потреби, направлять мобільну бригаду або розмістять у кімнаті кризового реагування чи у притулку», – зазначила Марина Хонда.
За її словами, мобільні бригади соціально-психологічної допомоги протягом місяця надали 214 консультацій. За квітень до Служби «Телефон довіри» надійшло 596 звернень щодо домашнього насильства, а загальна кількість запитів склала 1 531.
«Традиційно переважають звернення щодо психологічної допомоги. Гостро стоїть питання проживання панічних атак і фантомних звуків вибухів. Фахівці допомагають людям стабілізуватись тут і зараз, тож дуже часто розмова стає першим кроком до більш ґрунтовного піклування про своє ментальне здоров’я. І щоб покращити систему допомоги, ми проводимо опитування через Київ Цифровий, до якого можна долучитись до 2 травня включно», – наголосила заступниця голови КМДА.
Міська служба телефону довіри працює абсолютно конфіденційно, безоплатно та цілодобово за номерами:
- 15-00 (зі стаціонарного);
- 044-272-15-00 (із мобільного).
Також можна отримати очну психологічну підтримку та юридичну допомогу в Денному центрі соціально-психологічної допомоги за адресою: вул. Райдужна, 6-А.
Звернутися для консультацій юристів і психологів також можна в соціальних мережах Центру: у Facebook – https://e.surl.li/gtyqqs та Instagram – https://e.surl.li/qosxcn.
Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]