Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

На сайті «Центру комунального сервісу» оновили рахунки за житлово-комунальні послуги  

13 червня 2024 року, 12:24

Оновлено електронні рахунки для оплати житлово-комунальних послуг, спожитих у травні 2024 року. Про це повідомляє комунальний концерн «Центр комунального сервісу» (ЦКС), на сайті якого вони доступні в особистому кабінеті споживача. 

Сплатити за гаряче і холодне водопостачання, утримання будинків та прибудинкових територій, вивезення побутових відходів тощо можна дистанційно за допомогою різних сервісів. Здійснити оплату без комісії можна за допомогою картки киянина. Квитанція після оплати зберігатиметься в архіві особистого кабінету або надійде на електронну пошту.

ЦКС наполегливо просить не відкладати оплату спожитих послуг на останній день місяця, аби уникнути накопичення заборгованості. Сама ж оплата відбувається у кілька простих кроків.

Для оплати через особистий кабінет споживача потрібно: 

  • зайти в особистий кабінет споживача;
  • перейти до розділу «Мої об’єкти» та натиснути кнопку «Сплатити».
    Якщо споживач не зареєстрований і не має особистого кабінету, для цього потрібно: 
  • зайти в особистий кабінет;
  • створити обліковий запис, додавши прізвище, ім’я та електронну адресу;
  • додати об’єкт (квартиру або кілька – для допомоги при оплаті родичам), використовуючи ключ авторизації з паперового рахунка-повідомлення;
  • вибрати зручний спосіб оплати та розрахуватись.

Для оплати через QR-код потрібно:

  • відсканувати код (знаходиться на паперовому рахунку-повідомленні); 
  • ввести номер телефона та електронну адресу; 
  • натиснути «Сплатити».

У разі виникнення додаткових питань та для детальнішої консультації споживачі завжди можуть звернутися до фахівців сервісних центрів ЦКС чи в онлайн-форматі через дистанційні канали обслуговування. Усі контакти розміщені за посиланням –  https://cks.com.ua/to_consumers/our-services

Нагадаємо, що кияни можуть відмовитися від паперових рахунків-повідомлень.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]