Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Олександр Густєлєв: Після перерозподілу дорожнього простору на вул. Солом’янській влаштовано смугу громадського транспорту, окрему велосипедну та автомобільні смуги руху (+фото)

21 жовтня 2021 року, 8:41

Смуга громадського транспорту шириною 3,5 м, 2 автомобільні смуги по 3 м та велосмуга для велосипедистів завширшки 1,5 м замість 3-х автомобільних смуг по 4 метри: саме так тепер здійснюється рух вул. Солом’янською. Про це на своїй сторінці у Facebook повідомив заступник голови КМДА Олександр Густєлєв.

«На противагу багатьом скептикам, які з впевненістю казали, що автомобілісти завжди будуть у пріоритеті, місто поступово, але впевнено йде шляхом відходу від автомобілецентризму і перерозподіляє дорожній простір між усіма учасниками руху за системою пріоритетів «пішохід, у т.ч. маломобільний, – велосипед – громадський транспорт – автомобіль», – зазначив заступник голови КМДА.

За словами Олександра Густєлєва, велосипедні смуги на вул. Солом’янській протяжністю 3,7 км поєднують існуючу велосипедну доріжку на вул. Волгоградській та проєктний магістральний веломаршрут «Солом’янка – Центр», що пройде через Солом’янську площу та наразі розглядається державною експертизою.

Окрім цього, на вул. Солом’янській на перехрестях вул. Волгоградська/вул. Андрія Головка та вул. Максима Кривоноса/вул. Генерала Шаповала вперше у столиці влаштували коробчасту розмітку. Вона позначає проїжджу частину в межах регульованого перехрестя, на яку за Правилами дорожнього руху заборонено в’їзд під час виникнення затору або створення перешкод для руху транспортних засобів і пішоходів.

Заступник голови КМДА нагадав, що днями офіційно велосипедним став і бульвар Лесі Українки, де влаштували піктограми велосипеда на існуючих смугах громадського транспорту. Це підвищить увагу водіїв та спонукатиме велосипедистів рухатися проїжджою частиною, що передбачено Правилами дорожнього руху.

«Хочу звернути увагу, що спільний рух велосипедистів та громадського транспорту на бульварі Лесі Українки – рішення додаткове. Вже в наступному році, після  влаштування на бульварі Лесі Українки нового тонкошарового асфальтового покриття та зміни схеми організації дорожнього руху на користь всіх його учасників, на бульварі з’являться окремі велосипедні смуги, смуги громадського транспорту та автомобільні смуги руху.  Велосипедні смуги на бульварі Лесі Українки поєднають велосипедну інфраструктуру на Печерську – вулиці Генерала Алмазова, Московську, Лаврську, Івана Мазепи, Омеляновича-Павленка та інші з вул. Басейною і Бессарабською площею», – наголосив Олександр Густєлєв.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]