Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Прес-брифінг Віталія Кличка щодо ситуації в Києві в умовах запроваджених протиепідемічних заходів та обмежень (+повний текст, відео)

17 липня 2020 року, 10:34

Онлайн прес-брифінг Київського міського голови Віталія Кличка щодо ситуації в Києві в умовах запроваджених протиепідемічних заходів та обмежень, спрямованих на запобігання поширенню коронавірусної інфекції (COVID-19).

Віталій Кличко поінформує:

- на скільки збільшилася кількість інфікованих у столиці;

- скільки протоколів про порушення правил роботи склали в столиці;

- на яких київських пляжах досі заборонено купатися;

- про те, що відбувається на будівництві Подільсько-Воскресенського мосту та які мости і шляхопроводи ремонтують в столиці;

- коли можна буде розрахуватися банківськими картками в наземному громадському транспорті;

- про плани реконструкції Майдану та Хрещатику;

- як місто реагуватиме на ситуацію, коли через самовільно встановлений шлагбаум на Русанівських садах померла людина.

Повний текст розміщено під відео.

Добрий день! Вітаю всіх, хто нас дивиться!

Інформую вас про ситуацію в столиці та дії міської влади.

Кiлькiсть мешканців Києва, у яких за минулу добу виявили коронавірус, збiльшилась на 76 хворих.

На сьогодні в столиці вже 6689 підтверджених випадків захворювання на COVID-19.

Серед тих, хто захворіли:

26 жінок віком від 18-ти до 83-ох років. І 5 дівчаток від 11 місяців до 13-ти років.

Та 42 чоловіка віком від 18-ти до 84-ох рокiв. І троє хлопчиків – від трьох місяців до трьох років.

До лікарень столиці госпіталізували 7 пацієнтів. Інші – на самоізоляції, під контролем лікарів.

Одужали за минулу добу 160 людей. Це найбільше за весь період пандемії. Усього коронавірус подолали 2320 мешканців Києва.

Найбільше випадків захворювання виявили у Дніпровському районі– 13. У Деснянському – 11. Та в Солом’янському і Шевченківському районах – по 9 випадків.

Зазначу, що в Києві продовжують працювати групи контролю за дотриманням закладами міста регламентів роботи.

За півтора тижні представники Держпродспоживслужби і «Муніципальної охорони», спільно з поліцією, перевірили майже півтори тисячі ресторанів і кафе, магазинів та ринків столиці.

566 протоколів про порушення. Також у столиці закрили загалом 7 розважальних закладів.

А от зони відпочинку біля води – відкрили.

На початку тижня я повідомляв, що на всіх столичних пляжах були вивішені жовті прапори, і не рекомендували купатися.

Бо через сильні дощі у воді були підвищені показники вмісту кишкової палички.

За результатами проб води, на сьогодні ситуація змінилася. І на більшості столичних пляжів відпочивати вже безпечно.

Так, на 9 пляжах Києва кишкову паличку не виявили.

Через незначне відхилення від норми, поки не рекомендовано купатися на чотирьох пляжах. Це – «Райдуга», «Тельбін», «Вербний» і «Пуща-Водиця».

Заборонено купатися на пляжі «Передмістна Слобідка».

Наступне.

Я щодня виїжджаю на об’єкти, які ми оновлюємо і будуємо в столиці.

Вчора, наприклад, був на вулиці Івана Франка, де практично завершили ремонт. Дуже гарно зробили.

А також перевірив, як тривають роботи на Подільсько-Воскресенському мостовому переході. Хоч я і розповідав на минулих брифінгах, але все одно люди питають і цікавляться, що там відбувається.

Будівництво не зупиняється нi на день. І сьогодні роботи тривають на різних майданчиках цього масштабного об’єкту.

Невдовзі встановлять прогони мосту для заїзду на нього з вулиці Верхній Вал.

Також монтують шумозахисні бар’єри та опори освітлення на ділянці Труханів острів та урочище Горбачиха.

Вже невдовзі Подільсько-Воскресенський буде підсвічений

 сучасними світлодіодними ліхтарями.

Арочну конструкцію мосту через Дніпро обробляють спеціальним антикорозійним покриттям. Для надійності і безпечності арки.

Краще один раз побачити, ніж багато разів почути. Пропоную свіже відео з Подільсько-Воскресенського мосту.

І хочу також повідомити, що сьогодні розпочинають масштабне асфальтування Шулявського шляхопроводу. Рух там обмежили. Але дорожники зроблять все, аби оперативно завершити необхідні роботи.

А тепер я відповім на запитання від ЗМІ та із соцмереж.

Питання від ТРК «Україна», «1+1», «ICTV». Щодо ситуації, яка сталася днями на Русанівських садах. Коли «швидка» не встигла врятувати людину, бо не доїхала через самовільно встановлений мешканцями дачних ділянок шлагбаум.

Справді, днями на Русанівських садах сталася трагічна ситуація. Коли медики «швидкої» не змогли доїхати до постраждалого чоловіка.

Машина «швидкої» зупинилась за 300 метрів від місця призначення. Бо на одній з вулиць були зачинені ворота. А на іншій – руху перешкоджав саморобний шлагбаум. На жаль, людина, якій була потрібна медична допомога, померла.

Зазначу, що інспектор благоустрою вже вніс припис із вимогою надати дозвільну документацію на встановлення шлагбауму.

Місцеві мешканці можуть прибрати його самі.

Або, якщо вимоги припису не будуть виконані до кінця дня п’ятниці, шлагбаум демонтують фахівці столичного благоустрою.

Але таких самовільно встановлених мешканцями перепон для руху в місті, на жаль, багато. І вони створюють проблеми для проїзду служб швидкого реагування – рятувальників, аварійних бригад, швидкої допомоги.

Для комплексного вирішення цієї проблеми треба розробити та затвердити порядок встановлення шлагбаумів та інших засобів. Адже на сьогодні це питання не врегульоване.

Ще у 2008 році Київрада виключила пункт, який регулював встановлення шлагбаумів, з Правил благоустрою міста.

Розробити новий документ мають Департамент транспортної інфраструктури, спільно з Департаментом благоустрою та районами. Я дав таке доручення.

А також я доручив райадміністраціям здійснити рейди щодо законності встановлених шлагбаумів та інших штучних перешкод, які заважають проїзду спецтранспорту. Та надати інформацію до Департаменту благоустрою для відповідного реагування.

І ще я хочу відповісти на запитання від користувачів соцмереж. Які ви можете залишати під окремим дописом на моїй сторінці у Facebook.

Питання від Анатолія: Ви нещодавно говорили про хрущівки, які треба зносити та будувати сучасні житлові будинки. Які плани щодо цього? 

Справді, чимало мікрорайонів міста – це застарілий житловий фонд. У проекті нового Генплану ми пропонуємо замість «хрущовок», які потрібно і ми плануємо зносити, надавати їх мешканцям житло в нових будинках. В еквіваленті житлової площі 1,5.

Першими під цю програму, за проектом Генплану, підпадають хрущовки в Деснянському районі столиці. Далі в планах – ще два райони.

Але, цьому передуватиме велика робота. Спілкування з мешканцями, пошук надійних інвесторів, що зводитимуть нові будинки. Та багато іншого.

Це завдання – не на короткий термін.

Юрій цікавиться: Чому одночасно ремонтують усі мости? І невже не можна робити це швидше? У нас на Петрівці вже рік роблять міст.

Так, ми сьогодні оновлюємо в столиці багато об’єктів.

Роботи на проспекті Бандери тривають цілодобово. Днями завершили вкладати верхній шар асфальту на ділянці між Північним мостом і шляхопроводом над проспектом Героїв Сталінграда.

Також тривають роботи на самому шляхопроводі – там наносять гідроізоляцію. 

Ремонтуюємо і Борщагівський шляхопровід. На Шулявському, як я сказав, розпочали асфальтування.

Працюють дорожники і на шляхопроводах на вулиці Богатирській.

Нагадаю, що деякi з київських мостів не бачили ремонту по 40-50 рокiв. І ми сьогодні, поки сезон, намагаємося оновити якомога більше важливих об’єктів. У першу чергу тих, де це робити треба терміново.

Питання від Наталі: Осокоркам, Познякам та Харківському дуже потрібен парк. Це найбільш населений район.

Розумію вас. І зазначу, ми робимо все, щоб створювати нові та оновлювати вже існуючі зелені зони.

Щодо ситуації в Дарницькому районі. Зараз завершуємо роботи в парку «Партизанської слави». До Дня Незалежності – завершимо і на першій черзі фітнес-парку «Лебедине».

У парку на вул. Архітектора Вербицького (колишній «Воїнів-інтернаціоналістів») та «Привокзальному» розпочнемо роботи у вересні.

Розробляємо і проекти капремонтів парків на Дніпровській набережній у районі затоки Берковщина та парку «Позняки».

Олександр надіслав питання: Коли валідатори в автобусах і тролейбусах розпочнуть приймати карти visa/mastercard?

Встановлене обладнання технічно вже готове. Справа – за «Ощадбанком». Який, як державний банк, має сертифікувати валідатори. Для того, щоб можна було здійснювати оплату банківськими картками Visa та Mastercard. Очікуємо, що до жовтня «Ощадбанк» завершить сертифікацію. І пасажири зможуть сплачувати за проїзд у наземному комунальному транспорті банківським картками.

Дмитро питає: Чи буде реконструкція Майдану Незалежності і чи перетвориться він на щось нове? Які зміни там відбудуться?

Ми плануємо здійснити капітальний ремонт Майдану Незалежності та головної вулиці столиці – Хрещатика. Ці масштабні роботи заплановані на наступний рік.

Сьогодні триває проектування оновлення цих об’єктів.

Щодо Майдану. Попередньо – плануємо замiнити гранітне покриття, встановити нове освітлення. Здійснити реконструкцію ліфтів у підземному переходi на Майданi Незалежностi. А також – облаштувати наземнi пішохідні переходи на перетині з вулицею Михайлівською.

Це – плани. Як я сказав, проект капiтальних ремонтiв Хрещатика та Майдану Незалежності ми схвалимо після завершення його розробки.

Я дякую вам за увагу. Надсилайте свої питання. Буду відповідати на ті, що ставлять найчастіше.

Будьте обрежними і бережіть себе!

 

 

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]