Версія для людей із вадами зору

Столична влада розраховує, що ТЕЦ № 6 відновить роботу до кінця тижня

19 червня 2017 року, 19:42

Міська влада сподівається, що до кінця поточного тижня буде відновлена повноцінна робота ТЕЦ № 6 і відновиться гаряче водопостачання в житлові будинки, заклади соціальної сфери Деснянського району, частини Оболоні, Подолу тощо. Про це за результатами селекторної наради з питань підготовки до зими під головуванням Прем’єр-міністра України Володимира Гройсмана заявив заступник голови КМДА Петро Пантелеєв.

Нагадаємо, відключення теплоелектроцентралі здійснене дочірнім підприємством НАК «Нафтогаз» «Укртрансгаз» у зв’язку із заборгованістю ПАТ через «Київенерго» за транспортування природного газу. Загалом борг «Київенерго» за спожитий газ складає 3,5 млрд. Із них 2,2 мільярди гривень – борги держави.

31 травня мер Києва Віталій Кличко звернувся із листом до уряду з проханням терміново вирішити проблеми взаєморозрахунків за природний газ, а також провів низку переговорів з цього приводу.

«Відключення потужностей, таких як ТЕЦ № 6, не сприяє підвищенню платіжної дисципліни. Ми повинні шукати компромісні шляхи подолання проблеми без шкоди для мешканців. Заборгованість держави за пільги і субсидії, а також через різницю у тарифах складає більше половини боргу «Київенерго», – повідомив Петро Пантелеєв.

Заступник голови КМДА зауважив, що вже до кінця поточного тижня ТЕЦ № 6 може повернутися в штатний режим роботи, що особливо необхідно для якісної підготовки столиці до зими.

«Більше 300 млн грн виділено з місцевого бюджету на підготовку до зими. Ми завершуємо встановлення лічильників, успішно виконуємо програму встановлення теплових пунктів із погодним регулюванням. На це спрямовано понад 40 млн грн. Київ залишається найбільш результативним містом у плані реалізації ЕСКО-договорів: із 19-ти існуючих угод в Україні 15 припадає на Київ», – зазначив він.

Також заступник голови КМДА підкреслив, що до питання платіжної дисципліни міська влада ставиться надзвичайно відповідально.

«Один із наших пріоритетів – прозорість нарахувань і вчасна оплата спожитих послуг. У міжопалювальний період ми фіксуємо тенденцію до зниження заборгованості людей і дякуємо киянам за досить високі показники оплати», – зауважив Петро Пантелеєв.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту support.web@kyivcity.gov.ua