Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Транспорт Києва без паперових квитків: підсумки перших трьох місяців

22 вересня 2021 року, 17:52

Вже третій місяць, як столичний муніципальний транспорт повністю перейшов на електронні квитки. Як повідомляє у Telegram-каналі Департамент інформаційно-комунікаційних технологій, з моменту введення е-квитка у міському транспорті ним скористались майже 72 мільйони разів.

Із них – 52 млн в метро та 20 млн у наземному транспорті. Загальна кількість валідацій е-квитків за безпаперовий період 2021 року (порівняно з минулим) виросла на 250%.

Понад 50% QR-квитків містяни купують у застосунку «Київ Цифровий».

За підсумками місяця з 15 серпня до 15 вересня містяни придбали понад 4 мільйони QR-квитків у касах метрополітену, терміналах EasyPay і «Київ Цифровий» та в застосунку «Київ Цифровий». У застосунку квитки купували понад 2 мільйони разів, що складає більше 50% від загальної кількості.

«Київ Цифровий» надає можливість придбати QR-квиток безготівково – із банківської картки, Apple Pay або Google Pay. QR-квитки в застосунку розроблені так, щоб користувачі могли купити їх миттєво без потреби стояти в черзі до каси чи терміналу.

Щоб оплатити проїзд QR-квитком із «Київ Цифровий», потрібно:

  1. Відкрити екран із зображенням QR-квитка.
  2. Прикласти зображення QR-квитка до валідатора. У наземному транспорті– до нижньої дзеркальної частини валідатора, у метро – до дзеркальної частини на турнікеті.
  3. Дочекатися сигналу підтвердження оплати на валідаторі.

QR-квитки в застосунку діють так само, як паперові, проте в екологічному режимі paperless. Ними можна оплачувати проїзд у метро, автобусах, трамваях, тролейбусах, міській електричці, фунікулері. Термін дії QR-квитка – 15 днів.

Для містян, які не встигають скористатися квитком, у застосунку передбачена можливість надіслати квиток другу. Потрібно натиснути кнопку «Поділитися квитком» під його зображенням і відправити квиток у зручний месенджер або на пошту.

Крім того, користувачі можуть підтвердити, що провалідували квиток у транспорті. Для цього потрібно натиснути кнопку «Квиток проскановано» під його зображенням. Квиток зникне зі списку дійсних, а у стрічці з’явиться запис про його використання та залишиться можливість надати квиток для перевірки контролеру.

У «Київ Цифровий» продовжують удосконалювати сервіс QR-квитків, щоб зробити його зручнішим для користувачів. Окрім QR-квитків, у застосунку доступні: поповнення транспортної карти, придбання проїзних, а також сервіси для водіїв. Міський застосунок «Київ Цифровий» доступний для безкоштовного завантаження у App Store та Google Play.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]