Версія для людей із вадами зору

«Центр комунального сервісу» пропонує дистанційно вирішувати питання у період введення протиепідемічних заходів та обмежень у столиці

17 березня 2020 року, 20:52

Для убезпечення мешканців Києва та упередження ситуації з можливим розповсюдженням коронавірусу, комунальний концерн «Центр комунального сервісу» (ЦКС) із 18 березня припиняє прийом споживачів у сервісних центрах на період введення протиепідемічних заходів та обмежень у столиці.

Оперативно отримати консультацію можливо:

  • за телефоном сall-центру: (044) 247-40-40
  • через зворотний зв’язок на сайті ЦКС: https://cks.com.ua/feedback

Для предметного вирішення питань в онлайн-режимі на період тимчасового обмеження прийому споживачів,  пропонуємо звертатися у приватні повідомлення на сторінку «Центр комунального сервісу» у Facebook: https://facebook.com/cks.com.ua, де передбачено можливість долучення необхідних додатків для вирішення відповідних питань. Зокрема, через приватні повідомлення у Facebook можна здійснити:

  • зміну кількості зареєстрованих та фактично проживаючих у помешканні (із подальшим перерахунком у разі потреби);
  • укладення договорів із виконавцями комунальних послуг (по завершенню періоду введення протиепідемічних заходів потрібно буде отримати свій екземпляр договору у найближчому сервісному центрі за умови пред’явлення оригіналів документів);
  • взяття на комерційний облік квартирних лічильників після заміни, повірки чи первинного встановлення (із подальшим здійсненням перерахунку за потреби);
  • внесення результатів повірки квартирних приладів обліку холодного, гарячого водопостачання та опалення;
  • коригування нарахувань за актуальними показаннями лічильників, зокрема, за умови наявності бойлеру у квартирі;
  • отримати довідки про відсутність заборгованості та акту взаєморозрахунків (оригінал довідки можна отримати винятково за попереднім замовленням у визначеному сервісному центрі ЦКС);
  • розшук сплачених коштів за спожиті житлово-комунальні послуги.

Для передачі показань лічильників води та опалення, користуйтеся особистим кабінетом «Центру комунального сервісу» та телефоном: (044) 247-40-40.

Сплачувати за усі спожиті житлово-комунальні послуги без комісії можна через особистий кабінет ЦКС карткою киянина.

Для незареєстрованих користувачів створено відеоінструкцію з користуванням кабінетом: https://www.youtube.com/watch?v=DO0OkI7gNMU.

Наполегливо просимо допомагати сплачувати за спожиті комунальні послуги та передавати показання тим, хто недостатньо обізнаний у цих процесах, зокрема дідусям, бабусям, сусідам, шляхом сканування особистого QR-коду, що розміщений на паперовому рахунку-повідомленні платника. Докладно у відео: https://www.youtube.com/watch?v=7PK-howqJqo

Усі, хто був записаний до електронної черги у період введення протиепідемічних заходів та обмежень, просимо надіслати питання, яке потрібно вирішити за посиланням: https://cks.com.ua/feedback із поміткою «Електронна черга» та датою, на яку був запланований візит, для вирішення питання в дистанційному режимі.

Нагадуємо, згідно з рішенням урядової комісії з техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій та постановою Кабінету Міністрів, київський метрополітен припинить перевезення пасажирів із 23:00 17 березня.

Для упередження ситуації стрімкого розповсюдження коронавірусу міська влада закликає з розумінням та відповідальністю поставитися до обмежувальних заходів, введених у столиці, та дотримуватися простих рекомендацій.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту support.web@kyivcity.gov.ua