Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Цього року послугами ЦНАП скористалося більше 1 мільйона киян

18 грудня 2019 року, 14:27

Цього року послугами ЦНАП скористалося більше 1 мільйона киян. Завдяки наполегливій, системній роботі наразі прийом триває за єдиними вимогами (стандартами) до якості обслуговування, які розроблено з урахуванням кращих світових практик і стандартів. Про це наголосила сьогодні на розширеному засіданні Колегії КМДА директорка Департаменту (Центру) надання адміністративних послуг Наталія Шамрай.

«Перший міський ЦНАП налічував лише 10 робочих місць адміністраторів, надавався обмежений спектр послуг. Сьогодні ж спектр послуг ЦНАП – більше 150 видів, як для громадян, так і для бізнесу. Усі центри облаштовано за сучасними стандартами: електронна черга та документообіг, wi-fi, кондиціонери, умови для осіб з інвалідністю, дитячі куточки та кімнати матері та дитини, зона самообслуговування», – розповіла Наталія Шамрай.

Вона наголосила, що реалізація пілотних проектів є візитівкою столичних ЦНАП. Так, ще в 2011 році було суттєво спрощено процедуру отримання дозволу на рекламу, завдяки багатоетапному механізму погоджень без участі заявника.

«Столичні ЦНАПи вже тривалий час надають комплексні послуги заявникам за життєвими ситуаціями. Так, одночасно з отриманням свідоцтва про народження дитини батьки можуть зареєструвати місце проживання малюка та оформити документи на отримання соціальної допомоги при народженні. Ми були перші, хто запровадив оформлення біометричних документів через ЦНАП. Наприкінці минулого року ми впровадили пілотний проект надання послуг із реєстрації транспортних засобів та видачі посвідчення водія. На сьогодні ці послуги доступні в усіх ЦНАП. Ними вже скористалися 1519 заявників. Друкуємо ми посвідчення водія відповідно до сучасних вимог із зазначенням групи крові», – повідомила Наталія Шамрай.

За її інформацією, покращено матеріально технічну базу ЦНАП, комфортність зон очікування заявників, впроваджено сучасні форми інформування та консультування, здійснювалися активні заходи з популяризації послуг ЦНАП. Здійснено цілий комплекс заходів для забезпечення належного обслуговування осіб з інвалідністю.

«У всіх ЦНАП функціонують куточки самообслуговування, які стали платформами для навчання заявників, як скористатися доступними онлайн-сервісами. Адже на сьогодні значна частина суспільства з обережністю ставиться до таких послуг. Ми навчаємо наших відвідувачів у простій доступній формі, які сервіси вже функціонують, як вони працюють. Усе чітко, просто і зрозуміло. Кваліфікований адміністратор на практиці крок за кроком продемонструє, що електронні послуги – це зручно і безпечно», – зауважила директорка Департаменту.

Уся інформація щодо адміністративних послуг розміщена на офіційному веб-порталі адміністративних послуг Києва (https://kyivcnap.gov.ua/). Через нього здійснюється багатоетапна процедура погоджень, sms-інформування заявників про готовність результату. Через особистий кабінет на порталі можна замовити електронні послуги. Цим сервісом скористалось понад 56 тисяч заявників.

Спектр послуг ЦНАП, зокрема й електронних, надалі розширюватиметься. Пріоритетним буде комплексний підхід у їхньому наданні.

«Зауважу, усі ці зміни відбуваються за рахунок фінансування саме з міського бюджету. Ми втілюємо одну з найбільш ефективних реформ – реформу системи надання адміністративних послуг. Ми маємо унікальний досвід та напрацьовані практики. Те, що нещодавно здавалося нереальним, сьогодні буденність. Проте, наразі маємо нові виклики, а отже й нові перспективи», – констатувала Наталія Шамрай.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]