Версія для людей із вадами зору

У «Київводоканалі» запровадили безоплатний мобільний додаток для передачі показань лічильників та оплати спожитої води

24 вересня 2019 року, 17:16

У «Київводоканалі» впровадили мобільний додаток, за допомогою якого можна замовляти послугу опломбування та повірки лічильників, оплачувати послуги, передавати показання тощо. Наразі додаток працює у тестовому режимі і буде удосконалюватись для зручності споживачів.

Сервіс є безоплатним для клієнтів «Київводоканалу».

У компанії переконані, що за допомогою додатку здійснювати усі операції, пов’язані з контролем споживання води та оплати послуг буде швидше та зручніше.

За допомогою додатку можна:

  • сплачувати за послуги водопостачання та водовідведення у будь-який час доби через ваш мобільний пристрій;
  • переглядати та оплачувати рахунки за декількома адресами;
  • передавати показники лічильників;
  • замовляти опломбування та повірку лічильників.

Швидко дізнаватись контактну інформацію щодо центрів обслуговування споживачів.

Як почати користуватися?

  1. Завантажте додаток із App Store чи Google Play‎:

https://apps.apple.com/ua/app/київводоканал/id1467363148?l=ru

https://play.google.com/store/apps/details?id=ua.kiev.vodokanal

  1. Зареєструйтеся. Для цього введіть ПІБ, свою електронну адресу, мобільний телефон та пароль.
  2. Підтвердіть свій телефон. Після реєстрації надійде смс із кодом, який необхідно ввести у додатку.
  3. Додайте особовий рахунок. Введіть особовий рахунок який знаходиться на квитанції «Київводоканалу» або ГІОЦ.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту support.web@kyivcity.gov.ua