У «Київводоканалі» запровадили безоплатний мобільний додаток для передачі показань лічильників та оплати спожитої води
У «Київводоканалі» впровадили мобільний додаток, за допомогою якого можна замовляти послугу опломбування та повірки лічильників, оплачувати послуги, передавати показання тощо. Наразі додаток працює у тестовому режимі і буде удосконалюватись для зручності споживачів.
Сервіс є безоплатним для клієнтів «Київводоканалу».
У компанії переконані, що за допомогою додатку здійснювати усі операції, пов’язані з контролем споживання води та оплати послуг буде швидше та зручніше.
За допомогою додатку можна:
- сплачувати за послуги водопостачання та водовідведення у будь-який час доби через ваш мобільний пристрій;
- переглядати та оплачувати рахунки за декількома адресами;
- передавати показники лічильників;
- замовляти опломбування та повірку лічильників.
Швидко дізнаватись контактну інформацію щодо центрів обслуговування споживачів.
Як почати користуватися?
- Завантажте додаток із App Store чи Google Play:
https://apps.apple.com/ua/app/київводоканал/id1467363148?l=ru
https://play.google.com/store/apps/details?id=ua.kiev.vodokanal
- Зареєструйтеся. Для цього введіть ПІБ, свою електронну адресу, мобільний телефон та пароль.
- Підтвердіть свій телефон. Після реєстрації надійде смс із кодом, який необхідно ввести у додатку.
- Додайте особовий рахунок. Введіть особовий рахунок який знаходиться на квитанції «Київводоканалу» або ГІОЦ.
Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]