Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

У Києві розпочали створення автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті

04 травня 2018 року, 13:53

У Києві створять автоматизовану систему обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті. Згідно з розпорядженням КМДА, для цього інтегрують і адаптують уже існуючі відповідні автоматизовані системи оплати проїзду та обліку пасажирів. Проект розпорядження щодо впровадження такої системи доручено протягом місяця підготувати Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій спільно із Департаментом транспортної інфраструктури.

Нині автоматизовану систему оплати проїзду із можливістю обліку пасажирів, у тому числі пільгових категорій, уже запроваджено у КП «Київський метрополітен». Там електронна оплата проїзду здійснюється пластиковими жетонами, безконтактними пластиковими проїзними квитками та банківськими безконтактними картками.

КП «Київпастранс» також запровадив окремі елементи такої автоматизованої системи: на швидкісному трамваї, фунікулері, міській електричці. Тому вирішено модернізувати та дооснастити всі існуючі елементи відповідних автоматизованих систем КП «Київпастранс» та КП «Київський метрополітен» для об’єднання у єдину загальноміську систему оплати проїзду. Крім того, планується створення загального процесінгового центру з обробки даних, управління, розрахунків і формування фінансової звітності, системи продажу та поповнення електронного проїзного квитка.

Здійснювати справляння плати за транспортні послуги уповноважено комунальне підприємство «Головний інформаційно-обчислювальний центр». Воно інтегрує автоматизовану систему з Особистим кабінетом киянина та соціальним процесінгом міста. До того ж, КП «ГІОЦ» має значний досвід роботи із банківськими та фінансовими установами щодо приймання платежів киян та їхнього подальшого перерахування належним отримувачам, зокрема, у житлово-комунальній сфері.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]