Версія для людей із вадами зору

У період карантину майже сім тисяч працівників «Київводоканалу» працюють щодня для надійного водопостачання киян

13 квітня 2020 року, 17:51

У період карантину майже сім тисяч працівників ПрАТ «АК «Київводоканал» працюють щодня для надійного водопостачання киян.

«Навіть у важких умовах пандемії «Київводоканал» продовжує працювати. Попри всі проблеми, наш колектив у 7 тисяч осіб забезпечує безперебійне постачання питної води та відведення стоків міста. Немає жодного відключення за борги і жодної аварії, яка б не була ліквідована протягом доби», – сказав директор розрахункового департаменту «Київводоканалу» Валерій Люлін під час прес-брифінгу щодо надання та оплати комунальних послуг у період карантинних обмежень.

Він також підкреслив, що майже всі послуги, що надавалися абонентам у Центрах обслуговування споживачів, на сьогодні надаються дистанційно за допомогою телефону, електронної пошти, сторінки Facebook, через сайт «Київводоканалу» та через Skype.

«На жаль, на сьогодні маємо майже 25% недоплати за послуги порівняно з попереднім місяцем. Закликаємо користуватися всіма онлайн-сервісами, через які можна оплатити послуги дистанційно. Кожен ваш платіж є запорукою безперебійного водопостачання, тому просимо вас підтримувати платіжну дисципліну та не забувати про підприємства, які забезпечують життєдіяльність міста», – наголосив Валерій Люлін.

Станом на 31 березня загальна заборгованість киян за житлово-комунальні послуги сягає 6 млрд гривень. З них 900 млн гривень – це заборгованість за водопостачання та водовідведення (558 млн грн – мешканці багатоповерхівок, 379 млн грн – юридичні особи).

Проте, було зауважено, що 25 березня Кабінет Міністрів України прийняв постанову № 247 «Про особливості надання житлових субсидій»: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/247-2020-%D0%BF. Згідно із постановою, ті, хто у зв’язку із карантином залишився без роботи та не має можливості сплачувати за комунальні послуги в повному обсязі, мають право звернутися за отриманням субсидії у спрощеному порядку.

Розрахунок житлових субсидій на період карантину відбуватиметься з урахуванням збільшених на 50% соціальних нормативів користування такими комунальними послугами, як централізоване водопостачання та водовідведення, постачання гарячої води, газу та електроенергії для побутових потреб. Житлова субсидія має бути призначена громадянам, які були звільнені з роботи в період карантину, відповідно до пункту 1 частини першої статті 40 Кодексу законів про працю України і зареєструвалися в службі зайнятості як безробітні.

Сплатити за послуги «Київводоканалу» дистанційно можна наступними способами:

  • через мобільний додаток «Київводоканал», завантажений через Google Play;
  • за допомогою банківської картки через сайт або мобільний додаток відповідного банку;
  • в «Особистому кабінеті» на сайті «Центру комунального сервісу» (ЦКС) – https://cks.com.ua; «Головного інформаційно-обчислювального центру» (ГІОЦ) – https://www.gioc.kiev.ua/.

Крім того, оплатити комунальні послуги можна за допомогою QR-коду, що надрукований на кожному рахунку-повідомленні. Для цього необхідно:

  • встановити додаток для зчитування QR-коду на смартфоні, зісканувати код з рахунку та перейти за посиланням;
  • ввести номер телефону і адресу;
  • натиснути «Сплатити», скориставшись карткою киянина для сплати без комісії.

Звертаємо увагу клієнтів, що на сайті Центру комунального сервісу (ЦКС) працює новий сервіс, за допомогою якого можна залишити заявку на отримання «Електронного рахунку» за посиланням: https://cks.com.ua/bill.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту support.web@kyivcity.gov.ua