Версія для людей із вадами зору
Версія для людей із вадами зору

У столиці запрацювала гаряча туристична лінія 61-16 (+відео)

27 серпня 2018 року, 15:24

Будь-який турист Києва відтепер може безкоштовно зателефонувати зі свого мобільного чи стаціонарного телефону на спеціальну гарячу лінію 61-16 і отримати будь-яку необхідну йому інформацію. Про це нововведення розповів сьогодні на прес-брифінгу начальник Управління туризму та промоцій Антон Тараненко.

За його словами, сервіс працює трьома мовами – українською, англійською та російською. Зателефонувавши за номером 61-16, можна отримати вже записану вичерпну інформацію, що дає відповіді практично на всі можливі запитання. Наприклад, як добратися у місто з аеропорту чи де повечеряти. Крім того, можна зв’язатися безпосередньо з оператором.

«Ми вважаємо, що це матиме попит. Куди піти, що подивитись, де заночувати, як викликати поліцію... До речі, ми контактуємо із міською службою 15-51. Якщо, не дай Боже, щось станеться там, де проживає турист, ми також зможемо йому допомогти», – сказав Антон Тараненко.

 

Портал працює в тестовому режимі. Якщо ви маєте зауваження або пропозиції, будь ласка, напишіть нам: support.web@kyivcity.gov.ua або зателефонуйте за номером: (044) 366-80-13