Віталій Кличко: За добу, після запуску в додатку «Київ Цифровий» сервісу зворотнього звʼязку, від киян отримано більше тисячі скарг щодо роботи укриттів
За добу, після запуску в додатку «Київ Цифровий» сервісу зворотнього звʼязку щодо роботи укриттів, від киян отримано більше тисячі скарг. Про це мер столиці Віталій Кличко повідомив у своєму Telegram-каналі.
«За добу, після запуску в додатку «Київ Цифровий» сервісу зворотнього звʼязку щодо стану укриттів, від киян отримано більше тисячі скарг. Із них майже половина на те, що укриття зачинені, чверть – що перебувають у неналежному стані, ще чверть – що поблизу немає укриттів. «Київ Цифровий» оперативно систематизує інформацію і передасть її вже до кінця цього дня в Департамент муніципальної безпеки, райдержадміністраціям міста та іншим службам, що будуть залучені до перевірок і належного реагування», – наголосив Віталій Кличко.
Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]