Версія для людей із вадами зору

За місяць житлово-комунальна інспекція Києва перевірила близько 600 житлових будинків щодо якості надання комунальних послуг

08 вересня 2017 року, 10:50

Протягом серпня цього року столична житлово-комунальна інспекція перевірила понад 600 житлових багатоквартирних будинків на предмет якості прибирання і технічного утримання. У разі недотримання санітарних норм і невиконання тих чи інших послуг, приймаються рішення щодо перерахунку на користь споживачів. Про це під час ефіру на ТРК «Київ» повідомив начальник управління самоврядного контролю КМДА (Житлово-комунальної інспекції у місті Києві) Станіслав Москалевський.

«Мешканці столиці часто скаржаться на неналежне прибирання сходових клітин, недотримання санітарних норм у будинках. Такі проблеми накопичуються протягом тривалого часу, тому інспекція самоврядного контролю вже перевірила близько 600 будинків щодо якості надання послуг, перевірялись вибірково 2-3 ЖЕД кожного району міста», – зауважив Станіслав Москалевський.

За словами керівника інспекції, відповідно до встановлених норм і правил утримання житлових будинків та прибудинкових територій, виконавець послуг має здійснювати вологе підмітання 1-3 поверхів і двічі на місяць вологе прибирання сходових клітин будинку.

«Споживачі повинні чітко розуміти, за що вони платять, які послуги повинні надаватися, хто персонально відповідає за ремонт конструкцій будинку. Особливо гостро стоять питання проведення робіт у будинках, де тривалий час не бачили ремонту, або елементарного прибирання. Тому щочетверга ми проводимо інспекції будинків задля усунення накопичених проблем і проведення перерахунку за ненадані послуги», – зауважив Станіслав Москалевський.

За його словами, мешканці будинків, які бачать проблеми у наданні послуг із утримання будинків і споруд та прибудинкових територій або отримують їх не в повному обсязі, повинні вчасно повідомляти про це, складати акти претензій до ЖЕО, повідомляти на гарячі лінії КМДА 15-51 та 15-57. У результаті комунальні підприємства «Керуючі компанії з утримання житлового фонду районів м. Києва» зобов᾽язані проводити перерахунок на користь споживачів.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту support.web@kyivcity.gov.ua