Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

За останні півроку у столиці виконали майже 3 тисячі заявок на ремонт бюветів

26 квітня 2023 року, 10:11

Із жовтня минулого року і до сьогодні в Києві виконали майже 3 тисячі ремонтів на бюветних комплексах на основі заявок киян та за даними системи моніторингу. Про це повідомила директорка спеціалізованого водогосподарського комунального підприємства «Київводфонд» Світлана Козловська.

Мова йде про слюсарні, електричні та інші обслуговуючі роботи, заміну тяг, кнопок, кранів пружин, насосного обладнання, фільтрів, реле тиску, розеток, АКН та інших елементів, чистку зливостоків і приямків тощо.

Також цього року підприємство відремонтувало та відновило роботу двох бюветних комплексів, які не функціонували більше п’яти років: на просп. Оболонський, 14-Б та просп. Володимира Івасюка, 14/16. 

«Наші фахівці постійно контролюють технічний стан бюветів, а цієї зими вони були особливо пильними. Адже коли виникали проблеми в роботі централізованої системи постачання води після ворожих обстрілів, то бювети виступали тимчасовим альтернативним джерелом води для містян. Понад 150 бюветів ми забезпечили можливістю працювати навіть в умовах відключення світла – від генераторів, які  оперативно транспортували на локації. Аварійно-ремонтні служби постійно виїжджали для ліквідації різного виду несправностей і за цей період кількість усунутих поломок сягає майже трьох тисяч», – сказала Світлана Козловська.

Вона зауважила, що колектив підприємства забезпечує роботу 177 функціонуючих бюветних комплексів, на яких щодня трапляються аварійні випадки з різних причин.

«Спричинити поломку можуть різні фактори: зношеність комплектуючих, відключення електрики, випадки вандалізму. Повідомити нашим працівникам про несправність можна через Контактний центр міста Києва 1551, на сторінку підприємства в Facebook або за телефоном служби взаємодії з питань роботи бюветних комплексів:  (044) 333 81 80. Ми вдячні киянам, які сигналізували нам про аварійні та інші ситуації. Загалом за півроку наша команда опрацювала понад 8,7 тисячі звернень громадян», – поінформувала керівниця «Київводфонду».

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]