Версія для людей із вадами зору

За півроку столичною підземкою скористалися понад 140 млн пасажирів: у метрополітені нагадують способи оплати проїзду

15 липня 2021 року, 14:27

За 6 місяців поточного року метрополітеном скористалося понад 140 мільйонів пасажирів. За аналогічний період 2019 року підземка перевезла 244 мільйони людей. Про це повідомляє КП «Київський метрополітен».

Як зазначають у підприємстві, на сьогодні середньодобовий пасажиропотік складає 775,1 тис. пасажирів. Зазначимо, що у 2019 році цей показник становив майже 1,4 мільйони.

Обов’язковим при проїзді у метрополітені лишається масковий режим. Зважаючи на карантинні заходи, оплачувати проїзд варто безконтактно.

У метрополітені нагадали, що оператором системи оплати проїзду в місті Києві визначено КП «ГІОЦ».

Для оплати проходу на станцію можна скористатися:

  • транспортною карткою
  • додатком «Київ Цифровий»
  • разовим QR-квитком
  • безконтактною банківською карткою
  • безконтактною оплатою з додатками Google Pay або Apple Pay.

Нагадаємо, що пільговики міста Києва користуються у метрополітені карткою киянина, а загальнодержавні – мають пред’явити оригінал пільгового посвідчення контролеру. Із переліком пільгових категорій можна ознайомитися за посиланням: http://www.metro.kyiv.ua/node/107

У разі виникнення питань щодо оплати проїзду у КП «Київський метрополітен» просять звертатися на гарячу лінію оператора за телефоном: 366-55-55.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту support.web@kyivcity.gov.ua