Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Заступник голови КМДА Петро Пантелеєв відповів на запитання киян у рамках «Онлайн-прийому громадян»

02 червня 2022 року, 16:00

Заступник голови КМДА Петро Пантелеєв відповів на запитання киян у рамках «Онлайн-прийому громадян» у Контакт-центрі 15-51. Він відповів на запитання, що стосувались нарахувань за житлово-комунальні послуги, відновлення роботи бюветів, режиму відвідування парків та скверів і лісових територій.

«Багато киян цікавились тим, чи можна отримати перерахунок за комунальні послуги, якщо через переїзд не передавались показання лічильників. Звичайно, усім киянам, хто повернувся до столиці, ми радимо актуалізувати показання лічильників. Передати показання через особистий кабінет Центру комунального сервісу. Якщо різниця невелика між плановими та фактичними даними, система сама скорегує автоматично показання і зробить перерахунок. Якщо це не вдасться, звернутися в ЦКС через Faceebook, Skype, на особистий прийом e сервісний центр та надати фото лічильників станом на поточну дату. Фахівці актуалізують показання та зроблять перерахунок ручним коригуванням. Також нагадуємо, що сайт ЦКС працює і за межами України», – пояснив Петро Пантелеєв.

Також заступник голови КМДА підтвердив той факт, що у місті не припиняється вивезення та відправлення на переробку відсортованих відходів.

«Київ продовжує направляти відсортовані відходи на сортувальні лінії для додаткового сортування та подальшої переробки. На жаль, підприємство в Гостомелі, куди ми раніше направляли скло, зараз не працює через військові дії. Однак комунальне підприємство «Київкомунсервіс» знайшло альтернативні підприємства і готує накопичену склотару до відправки на переробку», – розповів він.

Петро Пантелеєв наголосив також на необхідності дотримуватись комендантської години та забороні відвідувати лісі на час дії воєнного стану.

Нагадаємо, що «Онлайн-прийом громадян» – це відкрите спілкування посадових осіб Київської міської державної адміністрації та її структурних підрозділів з мешканцями щодо актуальних питань функціонування міста Києва у форматі щотижневих онлайн-трансляцій на сторінці Контакт-центру в Facebook.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]