Версія для людей із вадами зору

Житловий комплекс «Патріотика» має сплатити майже 1,5 млн грн, щоб уникнути зміни постачальника електроенергії та подальшого відключення

05 червня 2020 року, 20:03

Житловий комплекс «Патріотика» має розрахуватись за спожиту електричну енергію до 6 червня включно, щоб уникнути переведення постачання електроенергії на постачальника останньої надії. Ним визначене Державне підприємство зовнішньоекономічної діяльності «Укрінтеренерго». Про це під час зустрічі з активом мешканців заявив заступник голови КМДА Петро Пантелеєв.

«На сьогодні ЖК «Патріотика» налічує 11 фактично недобудованих будинків. Також ще 5 будинків – добудованих, але в яких не виконані технічні умови для повноцінного введення в експлуатацію та функціонування: вул. Русової, 3-В, 5-Б, 7-Г, 7, вул. Бориса Гмирі, 16-А. Юридичною особою, що здійснює обслуговування зазначених будинків є ТОВ «Будеволюція». Ми зустрілися сьогодні з представниками зазначених 5-ти будинків та обговорили нагальні питання, оскільки бачимо, що «Будеволюція» на сьогодні не є для мешканців джерелом повноцінної інформації про реальний стан виконання технічних умов та розрахунків за електроенергію», – пояснив Петро Пантелеєв.

За інформацією компанії-електропостачальника Yasno, будівельна компанія ТОВ «Будеволюція» має забезпечити оплату в розмірі майже 1,5 млн грн до 6 червня. У разі несплати угода з Yasno припиняється і постачальником електроенергії для ЖК вже буде постачальник останньої надії, який має право здійснювати постачання лише 90 днів.

Петро Пантелеєв нагадав, що для електропостачальника зазначені житлові комплекси вважаються об’єктами незавершеного будівництва, а не введеними в експлуатацію житловими будинками. Для повноцінного та безпечного функціонування житлових комплексів необхідно виконати технічні умови, щоб переключити будівлі на постійну схему електропостачання. Однак це має зробити забудовник, або, якщо останній відмовляється це зробити, інвестори.

«Сьогодні я бачу конструктивно налаштованих та відповідальних мешканців, які готові спільно вирішувати підняті проблеми. Місто готове максимально сприяти, аби будинки не були відключені і люди не залишились без електроенергії», – повідомив заступник голови КМДА.

 

Зустріч з активом мешканців ЖК «Патріотика»

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту support.web@kyivcity.gov.ua