Версія для людей із вадами зору

«Київпастранс»: Жоден із співробітників, охочих працювати і вчитися, не залишиться за бортом підприємства після переходу на е-квиток

06 вересня 2019 року, 20:05

Жоден із співробітників, охочих працювати і вчитися, не залишиться за бортом підприємства після переходу на автоматизовану систему проїзду. Усім кондукторам упродовж року пропонували і пропонують альтернативні, відповідні освітньому й кваліфікаційному рівню позиції у КП «Київпастранс». Про це повідомив генеральний директор «Київпастранс» Дмитро Левченко.

 «Сьогодні наголошую вкотре: кожному кондукторові ми впродовж року пропонували і пропонуємо альтернативні й відповідні освітньому й кваліфікаційному рівню позиції в компанії, і не тільки в нашій, а й у суміжних, дотичних до транспортної сфери, прикладом, у «Київтранспарксервіс» та інших. Рік цим питанням у нас фахово опікується підрозділ – Навчально-курсовий комбінат, на який покладено відповідальність за якісну перепідготовку всіх охочих колег освоїти нову професію, наприклад, водія чи контролера», – прокоментував Дмитро Левченко.

Він також підкреслив, що жоден із співробітників, охочих працювати, вчитися і досягти нового професійного рівня, не залишиться за бортом трансформованого підприємства. А у разі, якщо людина зробить вибір на користь звільнення, їй буде виплачена вихідна допомога у розмірі, визначеному законодавством.

Нагадаємо, що 30 жовтня завершується дослідна експлуатація електронного квитка та громадський транспорт столиці повністю переходить на автоматизовану систему оплати проїзду. Із 1 листопада 2019 року сплатити за проїзд у муніципальному громадському транспорті можна буде тільки безготівково – за допомогою Єдиного електронного квитка, картки киянина або картки метро, яка незабаром буде вилучена з обігу. Перевіряють факт оплати пасажиром транспортної послуги контролери за допомогою спеціального приладу інспекції. Так, при здійсненні контролю оплати проїзду контролер переводить систему та транспортні термінали в режим контролю і спеціальним приладом перевіряє факт оплати пасажиром транспортної послуги перевізника.

Довідково.

Електронний квиток – спосіб безготівкового розрахунку за проїзд у громадському транспорті за допомогою спеціальної транспортної картки Kyiv Smart Card або Муніципальної карти «Картка киянина».

Придбати та поповнити е-квиток можна:

  • на 10 станціях КП «Київський метрополітен»: «Хрещатик», «Театральна», «Майдан Незалежності», «Акедеммістечко», «Лісова», «Арсенальна», «Теремки», «Видубичі», «Сирець» та «Почайна»;
  • у 322 точках «Т кіоск»;
  • через мобільний додаток Kyiv Smart City;
  • через платіжні термінали: Easy pay (1800 терміналів), Ibox (1110 терміналів), 2clik (725 терміналів).

Тарифи (при придбанні поїздок на транспортну карту Kyiv Smart Card):

  • 1-9 поїздок – 8 грн за квиток;
  • 10-19 поїздок – 7,70 грн;
  • 20-29 поїздок – 7,40 грн;
  • 30-39 поїздок – 7,10 грн;
  • 40-49 поїздок – 6,80 грн;
  • 50 поїздок – 6,50 грн.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту support.web@kyivcity.gov.ua