Киянам доступні електронні рахунки для оплати житлово-комунальних послуг, спожитих у березні 2024 року
В особистому кабінеті споживача оновилися рахунки для оплати житлово-комунальних послуг, спожитих у березні 2024 року. Швидко та безпечно оплатити послуги можна через особистий кабінет споживача або індивідуальний QR-код, надрукований на кожному паперовому рахунку-повідомленні. Оплатити комунальні послуги без комісії можна за допомогою «Картки киянина». Про це повідомляє комунальний концерн «Центр комунального сервісу» (ЦКС).
Для оплати через особистий кабінет споживача потрібно:
- зайти в особистий кабінет споживача;
- перейти до розділу «Мої об’єкти» та натиснути кнопку «Сплатити».
Якщо споживач не зареєстрований і не має особистого кабінету, потрібно:
- створити обліковий запис в особистому кабінеті, додавши прізвище, ім’я та електронну адресу;
- додати об’єкт (квартиру або кілька – для допомоги при оплаті родичам), використовуючи ключ авторизації з паперового рахунку-повідомлення;
- вибрати зручний спосіб оплати та розрахуватись.
Для оплати через QR-код потрібно:
- зісканувати код з паперового рахунку-повідомлення;
- ввести номер телефону та електронну адресу;
- натиснути «Сплатити».
Квитанція про оплату після онлайн-розрахунку надходить на електронну пошту та зберігається в особистому кабінеті.
Також на сайті ЦКС споживач завжди може дистанційно замовити дублікат рахунку-повідомлення і в разі необхідності роздрукувати.
Фахівці ЦКС зауважують, що оплатити спожиті житлово-комунальні послуги також можна за допомогою різних спеціальних платіжних платформ, зокрема мобільних застосунків фінансових установ і банків, а також через банківські каси та термінали.
У разі виникнення додаткових питань та необхідності більш детальної консультації споживачі можуть скористатися дистанційними каналами комунікації або звернутись до одного із сервісних центрів. Інформація про них розміщена за посиланням https://cks.com.ua/to_consumers/our-services.
Нагадуємо, що кияни мають можливість відмовитися від паперових рахунків-повідомлень.
Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]