Минулого тижня столичним метрополітеном скористалися понад 5,1 мільйона пасажирів, із яких 1,2 мільйона – пільговики
Минулого тижня столичним метро скористалися понад 5,1 мільйона пасажирів, із яких 1,2 мільйона – пільговики. Про це інформує КП «Київський метрополітен».
Для безпечного та безперебійного руху поїздів на підприємстві тривають планові роботи з утримання колійного господарства. Минулого тижня фахівці замінили 26 шпал та 25 м рейки. Окрім того, проходять почергові капітальні ремонти ескалаторів на станціях «Палац спорту» та «Либідська».
Інтервали руху поїздів у години пік у будні дні наразі становлять 02:30 – 03:00 хвилини, у міжпікові – 05:00-05:30 хвилин. У вихідні дні інтервал між поїздами вдень – 6-7 хвилин. Детальна інформація про графік роботи метрополітену за посиланням: http://metro.kyiv.ua/node/7290.
Нагадуємо, у столичному метрополітені доступні такі засоби оплати проїзду:
- транспортна карта;
- qr-квиток;
- qr-код, згенерований у застосунку Київ Цифровий;
- безконтактна банківська картка;
- мобільні додатки ApplePay та Google Pay.
Оператором оплати проїзду у громадському транспорті визначено КП «ГІОЦ», тож у разі виникнення запитань необхідно телефонувати на гарячу лінію оператора: 044-366-55-55.
Як повідомляли раніше, «Київський метрополітен» поповнився ще шістьма варшавськими вагонами. Зазначимо, що це вже сьома партія, яку передали польські колеги в межах технічної допомоги столичній підземці. Загалом роботи з транспортування всіх 60 вагонів планують завершити до кінця цього року.
Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]