Версія для людей із вадами зору

Мобільний застосунок «Київ Цифровий» підбив підсумки роботи за місяць та оголосив нові електронні сервіси для киян (+відео, презентація)

16 лютого 2021 року, 15:10

Мобільний застосунок «Київ Цифровий» за перший місяць роботи завантажили більш ніж 200 000 користувачів. Про це на прес-конференції повідомив заступник директора комунального підприємства «Головний інформаційно-обчислювальний центр ГІОЦ» Євген Коробенко.

«Наш додаток – це «місто в телефоні». Це унікальний інтерфейс, через який кияни отримують міські сервіси та взаємодіють із містом. Цей застосунок був розроблений нашим підприємством та належить місту», – зазначив Євген Коробенко.

Він також підкреслив, що за місяць роботи додаток довів свою надійність і стабільність функціонування, не було зафіксовано жодного збою в роботі.

За словами заступника директора КП «ГІОЦ» з розвитку та експлуатації транспортних ІТ-систем Дмитра Шевченка, новим додатком користуються не тільки пасажири громадського транспорту Києва, які купують у додатку електронний квиток, а й власники автомобілів.

«Більш ніж 17000 машин зареєстровано нині в застосунку, що надає їхнім власникам можливість сплачувати штрафи онлайн», – сказав Дмитро Шевченко.

Він додав, що вже найближчим часом функціонал застосунку доповниться послугами оплати паркування в місті. Також він анонсував впровадження інтерактивної мапи наявних місць для паркування, що значно спростить життя водіям.

Своєю чергою Євген Коробенко також анонсував нові функції, які незабаром стануть доступними користувачам застосунку «Київ Цифровий». Насамперед, це втілення елементів електронної демократії у місті.

«Незабаром у застосунку можна буде голосувати за проекти в рамках Громадського бюджету Києва. Кияни зможуть у режимі реального часу віддавати свої голоси за найкращі проекти, що покращують їхнє середовище», – заявив Євген Коробенко.

Засновниця агенції Digital Monkeyz Катерина Могильницька, яка провела незалежний стрес-тест застосунку та порівняння його з європейськими аналогами, наголосила, що «Київ Цифровий» є доволі конкурентоспроможним застосунком. Його функціонал у деяких аспектах є більшим, ніж у аналогічних застосунків низки європейських міст, а саме: Берліна, Лондона, Парижа, Барселони та Гамбурга.

«Команда мера Києва Віталія Кличка взяла курс на цифровізацію міста», – повідомив голова Науково-технічної ради Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій КМДА Петро Оленич.

За його словами, це передбачає, перш за все, зменшення взаємодії киян із міськими посадовцями та збільшення міських сервісів, доступних мешканцям столиці в телефоні.

Петро Оленич наголосив, що один із найближчих проектів у рамках цифровізації – це застосування машинного навчання для зменшення заторів на дорогах міста.

«Наш найбільш амбітний проект – це позбавлення Києва заторів. У співпраці з однією з найбільш авторитетних міжнародних корпорацій, ми починаємо роботу з оптимізації транспортних потоків за допомогою машинного навчання», – зауважив Петро Оленич.

Він також зазначив, що цифровізація дозволяє забезпечити законність і прозорість прийняття рішень на муніципальному рівні.

«Коли правила одні для всіх, ніхто не може незаконно впливати на процеси. Втілення цих принципів у земельній сфері у вигляді створення публічної кадастрової карти Києва сприяє відкритості та прозорості усіх процесів. Тож позиція міської влади – постійне вдосконалення цифрової інфраструктури міста, щоб унеможливити корупцію», – наголосив Петро Оленич.

Додатково.

«Київ Цифровий» – це застосунок, що працює за принципом «місто в телефоні». Він став доступним для киян у 2021 році та об’єднує низку міських сервісів, кількість яких постійно збільшується. Наразі застосунок використовують більш ніж 200 000 киян. У планах КМДА – зробити застосунок основним інструментом комунікації міста із громадянами.

КП «ГІОЦ» створено в 1963 році. Підприємство надає інформаційно-обчислювальні послуги високого рівня, впроваджує та супроводжує сучасні програмні комплекси, забезпечує оперативну підтримку всіх змін у законодавстві, стійкість і надійність.

 

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту support.web@kyivcity.gov.ua